Spar 25% på vejl.* priser på udvalgte kategorier | Kode: pix25 | Find dem her

Reklamation af tekstiler og stof

Her kan du finde svar og gode råd på nogle at de henvendelser vi oftest får i forhold til reklamation på tekstiler og stof.

1.     Jeg har modtaget en dyne, som ikke er sendt i original emballage, er den brugt?

-          Nej dynen er ikke brugt. Nogle af vores leverandører sender deres dyner uden emballage til os, hvilket betyder, at vi er nødt til at sende den videre til dig uden emballage.

2.     Der er en lille rids i læderes på min pusletaske, eller en anden lædervare, hvad gør jeg nu?

-          Det er desværre sådan, at nogle materialer såsom læder nemt får patina, når man bruger det, især hvis det er noget, som man bruger meget. Derfor er der desværre ikke noget at gøre i forhold til reklamation.

3.     Betrækket til min sengerand er krympet, hvad gør jeg nu?

-          Det er helt normalt, at tekstiler krymper lidt, når man vasker det. Det betyder dog, at det kan være lidt svært at få på efter første vask. Men fat mod – ved et simpelt trick kan du strække det tilbage til den oprindelige størrelse.

Step 1: Gør betrækket lidt fugtigt

Step 2: Stryg betrækket til det er tørt

Næste gang du vasker dit betræk, kan du med fordel finde strygejernet frem med det samme og stryge det tørt.

Det burde nu være nemmere at få tilbage på din sengerand og hurtigt falde på plads 

4.     Betrækket til mit boldbassin er krympet efter vask, hvad gør jeg nu?

-          Det er helt normalt at stoffet krymper en smule efter vask, derfor skal fyldet nogle gange presses på plads. Men bare rolig, med et lille trick kan du strække stoffet lidt.

Step 1: Gør betrækket lidt fugtigt

Step 2: Stryg betrækket til det er næsten tørt

Når du næste gang vasker dit betræk, kan du med fordel finde strygejernet frem med det samme og stryge det næsten tørt. Nu skulle det være lidt lettere at få på.

Ved at fortsætte med at bruge siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere

×