Tilfredshedsgaranti

Test din vare i 14 dage med mulighed for fortrydelse

Nogle gange kan det være svært at vide, om man har valgt det helt rigtige produkt, som dækker lige netop det behov, man har. Derfor har vi hos Pixizoo
valgt at tilbyde tilfredshedsgaranti på en række udvalgte produkter. Vi tilbyder tilfredshedsgaranti på alle autostole, babyalarmer og Baby Jogger-vogne.
Når du har handlet og modtaget din vare, har du 14 dage, hvor du kan afprøve om produktet lever op til dine forventninger og opfylder dine behov.
Er dette ikke tilfældet, har du inden for 14 dage efter du har modtaget varen, mulighed for at kontakte kundeservice via [email protected], så du kan returnere din vare.

Hvordan bruger jeg tilfredshedsgarantien?

Hvis du indenfor 14 dage efter modtagelse opdager, at din autostol, babyalarm eller Baby Jogger-vogn ikke lever op til dine forventninger, kan du benytte dig af tilfredshedsgarantien,
hvis du overholder følgende betingelser:

1. Returnering sker 14 dage efter modtagelse af varen. Pixizoo skal adviseres på [email protected] inden returnering. 

2. Varen skal returneres i original emballage og i samme stand som da du modtog den. 

3. Varen må kun være brugt til det som er hensigten, at den skal bruges til.

4. Tilfredshedsgarantien benyttes til at vurdere om varen er er den rette for dig og ikke til længere dagligt brug eller til brug på ferier eller rejser. 

5. Mærkater og etikker må ikke være være afmonteret produktet.

6. Produktet returneres rengjort og i samme stand som ved modtagelse. 

For at returnere din vare skal du:

- Pakke den vare ind, som du ønsker at returnere, i den originale emballage (du kan IKKE returnere den, uden den originale emballage)

- Kontakte kundeservice, så vi kan sende dig en returlabel

Du kan kontakte kundeservice ved at sende en mail til: [email protected] eller ringe til os på tlf.: 88 88 74 15.
OBS! Vi forbeholder os retten til at kontrollere vores returvarer. Du kan derfor risikere at miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet fordi: 

- Du reelt har taget varen meget i brug, udover hvad der kan forventes for at vurdere dens egenskaber.

- Varen er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den. 

- Du har håndteret varen på anden måde end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på

- Du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm.

- Varen returneres med tydelige spor af brug i form at slid og eller slag mærker. 

Vi håber at du vil benytte vores tilfredshedsgaranti med respekt for miljøet og vores forretning med den service vi tilbyder. 

Ved at fortsætte med at bruge siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere

×