KÆMPE SUMMER SALE // Se udvalgte tilbud her

Reklamation

 

 

 

 

Har du en reklamation inden for dine 2 års reklamationsret, bedes du inden for rimelig tid udfylde formularen i bunden af siden, og vi vil hjælpe dig så hurtigt, som vi kan. 

 

 

Fragtskade


Varerne leveres forsvarligt indpakket. Er emballage eller vare mod forventning beskadiget ved modtagelse, bedes du informere os hurtigst muligt via nedenstående formular. Er der tale om en fragtskade, må du meget gerne vedhæfte billede af både emballage og vare.

Vi anbefaler, at du gemmer den originale emballage, indtil du har tjekket varen, da varen ved en eventuel reklamation eller skade anbefales returneret i original emballage.

 

Når nedenstående formular er indsendt, vil vi behandle din reklamation hurtigst muligt og vende tilbage til dig. På forhånd tak.

 

Ang. Stokke produkter: Et fuldstændigt nyt produkt kan kun udleveres på baggrund af godkendelse fra Stokke.

Stokke vil erstatte eller hvis foretrukket af Stokke – reparere den defekte del eller produktet (hvis nødvendigt).

 

 

Vent venligst ...

Vupti! varen er nu lagt i din kurv.