☀ Summer Shop! ☀ Spar 25% ekstra på tusindvis af varer
Indkøbskurv(0)
Hvis du har spørgsmål til din ordre, så læs med herunder, hvor du vil finde svar på nogle af de mest stillede spørgsmål samt oplysninger på vores kundeservice team.
Hvordan kan jeg se, hvor langt min ordre er?
Når du har bestilt en ordre hos os, kan du følge den ved at logge ind på din kundekonto, hvis du var logget ind, da du bestilte ordren.
Du kan logge ind her
Hvis du ikke var logget ind, da du lavede din bestilling, vil det ikke være muligt at følge den online, men du kan forvente at modtage ordren inden for 1-3 hverdage, efter du har bestilt, hvis alle varerne, som du bestilte, var på lager ved bestilling. Se den aktuelle forventede leveringstid under varerne.
Du får en SMS når vi går i gang med at pakke din ordre, herefter sendes den typisk indenfor 24 timer.
Hvis en eller flere af de varer du bestilte, ikke var på lager på bestillingstidspunktet, vil du modtage en mail med forventede leveringsdato, når vi har fået en bekræftet dato fra vores leverandør. Det sker typisk indenfor ca. 7-14 hverdage.
Vær opmærksom på at større varer leveres til kantstenen med et special transport firma. Læs mere under levering.
Læs mere om levering her
Kan jeg ændre i min ordre, når den er bestilt?
Det er desværre ikke muligt at ændre i en ordre, når den er bestilt, hvis alle varer var på lager ved bestillingen, da ordren straks sendes til pakning på vores lager. Hvis en eller flere varer ikke var på lager, vil det være muligt at fjerne varer fra din ordre. Det kan vi hjælpe dig med, hvis du kontakter vores kundeserviceafdeling.
Kan jeg tilføje varer til min ordre?
Det er desværre ikke muligt at tilføje varer til en eksisterende ordre, da den sendes direkte til pakning, hvis alle varer er på lager. Hvis en eller flere varer ikke er på lager, er det desværre heller ikke muligt at tilføje varer til ordren, da vi ikke må trække flere penge, end du har godkendt ved bestilling.
Kan jeg slå to ordre sammen og spare fragten?
Det er desværre ikke muligt at slå to ordre sammen, da de sendes til pakning, så snart du har bestilt. Det er ikke muligt for vores lager at finde din ordre blandet flere tusinde andre, hvilket er grunden til, at du ikke kan slå to ordre sammen og spare fragten. Du kan måske med fordel melde dig ind i Pixizoo Plus og opnår fri fragt til pakkeshop!
Kan jeg annullere min ordre?
Hvis alle varer var på lager ved bestilling, er det ikke muligt at annullere ordren, når du har placeret den. Ordren sendes nemlig automatisk videre til pakning med det samme. Du kan altid fortryde dit køb ved at nægte modtagelse på ordren hos fragtfirmaet du har valgt.
Hvis én eller flere varer ikke er på lager, vil det være muligt at annullere ordren, såfremt du ønsker det. Vi vil også meget gerne hjælpe dig med bytte varer med andre varer, så vi kan sende din ordre afsted til dig.
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Tjek gerne dit spamfilter. Vi anbefaler altid du noterer dit ordrenummer når det kommer frem på skærmen efter bestilling, så har du det hvis der skulle være sneget sig en fejl ind i din mail. Kontakt kundeservice via linket længere nede hvis mailen ikke ligger i dit spamfilter.
Jeg har spørgsmål til en kampagne eller rabatkode?
Det kan du læse meget mere om lige her>
Jeg har ikke modtaget hele min ordre?Nogle ordrer sendes i to eller flere pakker. I den mail du har modtaget der hedder "Din ordre er på vej" kan du se antallet af pakker der er sendt til dig. Hvis der er sendt mere end én vil der være flere links du kan spore. Nogle gange ankommer de forskudt til pakkeshoppen, så tjek gerne sporingen på alle links- der kan du se pakkens aktuelle status.
Hvis alle pakker er modtaget og du fortsat mangler varer er det vigtigt du pakker alle varer op og ud, da nogle varer pakkes sammen af hensyn til miljøet. Så fx.kan stofbleer pakkes ned sammen med en puslepude ol.
Ellers kan der være sket en lagerfejl, som du ville have modtaget en mail om- eller en mennesklig pakkefejl på lageret. Hvis dette er tilfældet, så kontakt os og vi får hurtigt fundet en løsning sammen med vores lager.
Hvordan får jeg fat på kundeservice?
Find os her>
Vi har desværre ikke mulighed for at give besked, når vi modtager din returnering. Derfor vil du ikke modtage besked om din returnering, før den er behandlet inden for 10 hverdage efter modtagelse. Når den er behandlet, modtager du en mail. Du kan altid selv følge pakken med det track & trace nummer, du har på den, og der se, om vi har modtaget den.
Det er desværre ikke muligt at få separate ordre sendt sammen, da de sendes direkte til pakning på vores lager, og det er derfor ikke muligt at sende dem sammen.
Det er desværre ikke muligt at dele leveringen op over flere gange. Hvis alle varer er på lager, kan du forvente at modtage din ordre inden for 1-2 hverdage, hvis én eller flere varer fra din ordre ikke er på lager, sender vi din ordre samlet, når alle varerne er på lager.
Ja!
Vi har mulighed for Click & Collect på de fleste af vores lagervarer. Du vil kunne se inde på varekortet om der er mulighed for Click & Collect på den pågældende vare.
Adressen er i Skejby ved Aarhus N, og du vil kunne afhente ordren indenfor de angivne åbningstider der ses ved Check Out. Du modtager også en mail efter bestilling med adressen, vilkår osv. Man har 72 hverdagstimer til at få ordren afhentet.
Når man ankommer taster man sin afhentningskode på skærmen, og vores lager går straks i gang med at pakke ordren. Ventetiden vil typisk være på 5-15 min (alt afhængigt af hvor mange der afhenter på det givne tidspunkt).
Vi glæder os til at se dig!
OBS! Der er pt. KUN åbent for Click & Collect. Man kan endnu ikke returnerer varer og vores showroom er ikke åbent endnu. Du kan returnere varer her->
Husk at tage billeder og gemme al emballage indtil du har været i kontakt med os. Du skal ikke sende noget retur til os med mindre dette aftales via mail.
Du skal også udfylde formularen hvis du ønsker at henvende dig omkring din 2 års reklamationsret på en vare. Du skal bruge dit ordrenummer, som du finder på din faktura, medsende billeder og evt. produktets serienummer, så hjælper vi dig hurtigst muligt med en god løsning. Kontakt os her> (Husk at svar ofte kan gå i spammappen i din mail, så vær gerne opmærksom på dette)
Fragtpriser og betingelser
Ved køb for under 499 kr.:
Køber du for under 499 kr., koster fragten 49 kr. ved forsendelse med GLS eller Bring til pakkeshop samt ved DAO hjemmelevering. Ved levering med EHB Montøren (pallelevering) pålægges et fragtgebyr på 199 kr. for levering til kanststen. Tillæg kan forekomme ved levering til Bornholm og Læsøved større ordrer. Dette vil du kunne se på produktsiden.
Ønsker du at få din ordre leveret til din hjemmeadresse ved køb for under 499 kr., kan du bestille med GLS eller Bring for 69 kr. og DAO for 49 kr. Vi har også åbent for Click & Collect, som kan vælges ved Check Out. Click & Collect er muligt på vores adresse i Skejby ved Aarhus N.
Ved køb for over 499 kr.:
Pixizoo tilbyder gratis fragt på alle ordrer over 499 kr. i hele landet til en GLS eller Bring pakkeshop. Derudover tilbyder Pixizoo hjemmelevering for 19 kr. med GLS eller Bring og hjemmelevering for 9 kr. med DAO. Vær opmærksom på at det ikke er alle varer der kan leveres med DAO hjemmelevering grundet varens størrelse samt DAO's leveringsbetingelser. Ved bestilling indtaster du dit postnummer, hvorefter du nemt kan vælge, i hvilken pakkeshop, du ønsker at afhente varen.
Hvis du er Pixizoo Plus medlem, vil du altid have gratis levering til GLS Pakkeshop.
Levering af varer fra Pixizoo.dk
Varer, vi har på lager, når du bestiller, leveres typisk 1-2 hverdage efter dit køb, hvis de er bestilt inden kl. 13.00 om mandagen samt kl. 16.00 den aktuelle leveringstid står altid på varen. Hvis varen ikke er på lager, skal du gå ud fra den leveringsdato, der står inde på hjemmesiden, når du er inde på varen. Skulle det ske, at leveringsdatoen bliver ændret, vil du modtage en mail.
Vores varer leveres enten med GLS, Post Nord eller EHB Montøren. Ordrerne leveres til danske adresser og danske GLS pakkeshops. Hvis du bestiller din ordre til Bornholm eller Læsø, skal du påregne en dag ekstra, og et leveringstillæg for større varer. Vær opmærksom på der er få varer, der kun leveres til brofaste øer. Det vil kunne ses på varen, hvis dette skulle være tilfældet.
Der kan forekomme et minimumskøb på nogle få varer. Dette oplyses under information om varen.
Leveringen anses for at være sket, når fragtmanden har leveret varen på leveringsadressen, og varen er kommet i din besiddelse, altså at varen er overgivet til dig eller til en på dine vegne. Herefter bærer du selv risikoen for skader på produktet. Vores varer leveres på hverdage.
Din ordre kan komme som flere forsendelser, dette vil du kunne se i den tracking mail der sendes når din ordre er afsendt fra vores lager. Hvis varerne sendes fra samme lager, vil din ordre blive afsendt, når alle dine varer er på lager.
Hvis din ordre ligger i den valgte pakkeshop i mere end 7 dage, vil den automatisk blive returneret tilbage til os. Så derfor er det vigtigt, at du husker at hente din pakke inden de 7 dage er gået. Hvis du har betalt for fragt for varen, vil fragtbeløbet altså ikke blive refunderet, hvis ikke du ønsker varen alligevel, og der pålægges et gebyr på 49 kr for behandling af returneringen.
Ønsker du at fortryde købet er det derfor vigtigt at du aktivt Nægter modtagelse på ordren, eller kontakter Pixizoo kundeservice og giver besked at du fortryder dit køb. Dette har man 14 dage til jvf. købeloven.
Leveringstid
Bestiller du inden kl. 13.00 er vores leveringstid typisk 1-2 arbejdsdage, om mandagen og bestiller du inden kl. 16.00 tirsdag-fredag er vores leveringstid typisk 1-2 hverdage,hvis ikke andet er oplyst på vores hjemmeside. Vi vil dog gøre opmærksom på, at leveringstiderne afhænger af, om vi har varen på vores eget lager, eller om vi skal bestille produktet hjem til dig. Derfor er leveringstiden kun vejledende og afhænger af vores leverandørs leveringsdygtighed. Der skal tages forbehold for udsolgte varer hos leverandøren.
Vi informerer altid om restordre, så vidt det er muligt.
Har en vare en Forventet Leveringstid er denne ikke bekræftet, men kun forventet. Vi håber altid vi kan overholde denne dato, men det er aldrig en garanti, da vi er afhængige af vores leverandører. Hvis datoen rykkes vil du modtage en mail herom. Hvis varen er en "Pallelevering til kantsten" er datoen vejledende, da leveringen sker som beskrevet nedenfor.
Alle vores varer afsendes først, når betalingen er registreret.
I meget travle perioder som f.eks. Black Friday og julehandel, kan man opleve forlænget leveringstid på sine ordre, selvom varen er på lager. Du kan dog fortsat forvente at modtage den inden for højst 5-7 hverdage, hvis din vare er på lager ved bestilling.
Pallelevering
Har du bestilt en vare med leveringsformen ”Palle levering til kantsten” så vær opmærksom på at varen sendes i løbet af 1-3 hverdage (såfremt varen er på lager ved bestilling) og ca. 1-2 dage herefter får du en mail eller en opringning fra transportfirmaet ”BRING” hvor du kan bestille dato for leveringen. Så holde øje med din mail eller din telefon! Har du ikke modtaget mailen 6 hverdage efter bestilling, så kontakt kundeservice her>. Beløbet for ordren trækkes først når leveringen er aftalt med fragtfirmaet.
Pallelevering koster 199 kr.
Ved booking kan du vælge dato, samt tidsrum for leveringen. Det er desværre ikke muligt at aftale et mere præcist tidspunkt. Det er vigtigt du er hjemme til at tage imod varen. Fragtmanden har desværre ikke mulighed for at hjælpe med at bære pallen ind eller op.
Er du ikke hjemme, når pallen forsøges leveret på den aftalte dag, bliver den taget med retur. En genkørsel af den vil koste 450 kr., som du vil blive faktureret.
Vi kan desværre ikke garantere, at fragtmanden ringer, inden han kommer med pallen. Derfor er det vigtigt, at du er hjemme.
Oplever du udfordringer i forbindelse med levering af din palle, sidder vi klar til at hjælpe dig i kundeservice.
Click & Collect
Vi har mulighed for Click & Collect på de fleste af vores lagervarer. Du vil kunne se inde på varekortet om der er mulighed for Click & Collect på den pågældende vare. Adressen er i Skejby ved Aarhus N, og du vil kunne afhente ordren indenfor de angivne åbningstider der ses ved Check Out. Du modtager også en mail efter bestilling med adressen, vilkår osv. Man har 72 hverdagstimer til at få ordren afhentet. Når man ankommer taster man sin afhentningskode på skærmen, og vores lager går straks i gang med at pakke ordren. Ventetiden vil typisk være på 5-15 min (alt afhængigt af hvor mange der afhenter på det givne tidspunkt).
Transportskader
Varerne leveres forsvarligt indpakket. Er emballagen eller varen mod forventning beskadiget ved modtagelse, bedes du informere os hurtigst muligt og medsende et billede. Du kan kontakte os her.
Vi anbefaler, at du gemmer den originale emballage, indtil du har tjekket varen, da varen ved en eventuel reklamation eller skade anbefales returneret i original emballage.
Uafhentede pakker (i pakkeshop)
Ved uafhentet pakker pålægges et gebyr på 49 kr.
Ligger ordren i den valgte pakkeshop mere end 7 dage, bliver den automatisk returneret tilbage til os, og vil blive registreret som uafhentet. Så husk at afhente din pakke inden 7 dage. Har du betalt fragt for varen, får du altså ikke fragtbeløbet refunderet, hvis du ikke ønsker varen alligevel, herudover opkræves et gebyr på 49 kr.
Der er fejl/skade på en af mine varer?
Hvis du oplever problemer med en af dine varer skal vi naturligvis finde en god løsning. Du skal ikke sende varen retur, men henvende dig til os her, så hjælper vi med en fornuftig løsning med fokus på ressourcer og miljøet.
Generelt om rabatkoder
Hvis du ønsker at bruge en rabatkode i forbindelse med betaling af dit køb, så skal du indtaste den i feltet ”Rabatkode” og derefter trykke anvend, så vil rabatkoden blive registreret. Vær opmærksom på, at næsten alle rabatkoder giver X antal % på varernes vejl. priser. Vejl. pris er ikke nødvendigvis den samme som den aktuelle dagspris på varen. Varernes vejl. priser kan ses inde på varen, og i kurven- ved siden af den aktuelle dagspris.
Hvis dagsprisen mindre end fx. 20% ift. den vejl pris, vil en rabatkode på 20% runde rabatten op til de 20% som koden giver. Det betyder du som minimum opnår 20% på de vejl. priser hvis din rabatkode er på 20%. Er produktet nedsat med mere end 20%, så gives der ikke yderligere rabat ved indtastning af rabatkoden, selvom rabatkoden står som registeret.
Der vil altid være betingelser for hver rabatkode der naturligvis også kan spille ind på indvirkningen, fx. undtagne brands, som typisk kan være Cybex Platinum, Salta, Jungle Gym, personlige tilbud, auktionsvarer, gavekort, Cybex Priam, Cam Cam Copenhagen ol. Betingelserne kan oftest ses der hvor du har modtaget din rabatkode.
Der kan kun benyttes én rabatkode pr. ordre, og de kan ikke kombineres med andre kampagner fx. 3 for 2, 4 for 3, personlige tilbud, gavekort eller auktionskøb.
Skal du også benytte et gavekort kan dette noteres under kommentarfeltet på din ordre. Vi gør opmærksom på at leveringstiden i nogle tilfælde forlænges med én dag grundet manuel behandling.
Kombinering af kampagner & Rabatkoder
3 for 2 og 4 for 3 tilbud kan teknisk ikke kombineres med andre rabatkoder på andre varer der købes på samme ordre. Hvis du også ønsker at benytte en anden rabatkode på andre varer i kurven så lav en note om dette i kommentarfeltet på din ordre, så behandler vi dette manuelt og sender dig en opdateret ordrebekræftelse. Husk at rabatkoder som oftest altid er ud fra varer vejl. priser og nogle brands er undtagne.
Ja Tak Tilbud
Har du skrevet Ja Tak til et af vores gode Ja Tak tilbud, på fx. facebook sendes der et link direkte til dig via messenger. I beskeden er der en rabatkode du skal indtaste i Rabatkodefeltet ved kassen. Når du indtaster koden tilrettes prisen til Ja Tak prisen! Vær opmærksom på at købet ikke kan kombineres med andre rabatter.
Betaling på Pixizoo
Når du handler hos Pixizoo.dk, kan du nemt og sikkert bestille dine varer online og betale via: Dankort (Dankort/VisaDankort gebyrfrit), Visa/JBC/Visa Electron (gebyrfrit), Danske Bank kreditkort (gebyrfrit), Mastercard (gebyrfrit), MobilePay (gebyrfrit) og med ViaBill. Ved betaling med kreditkort på Pixizoo.dk bliver beløbet først hævet, når varen er afsendt fra vores lager. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Når du trykker Gå til Betaling dannes din ordre, men denne fuldføres kun hvis du gennemfører betalingen og du modtager ordrebekræftelse og ser siden med at din ordre er gennemført. Hvis du ikke fuldfører din betaling kan den stadig fremgå på Min Konto, under Mine Ordrer, men den behandles kun hvis din betaling er gennemført.
Handler du for en institution er det muligt at betale med EAN betaling. Du skal bruge EAN Nummer og Bruger ID som oftest fås ved den centrale indkøbsafdeling.
Betaling med gavekort
På pixizoo.dk kan du også betale din ordre med et gavekort. Når du ønsker at anvende et gavekort, skal du skrive din gavekortskode ind i rabatkode feltet. Vær dog opmærksom på, at vores system ikke kan registrere både en rabatkode og en gavekortskode. Så hvis du ønsker at bruge både en rabatkode og et gavekort, skal du indtaste rabatkoden i feltet ”Rabatkode” og indtaste gavekortskoden under kommentarer, så vil det blive fratrukket din ordre, når vi behandler den. Vi gør opmærksom på at leveringstiden i nogle tilfælde forlænges med én dag grundet manuel behandling.
Vær opmærksom på at Gavekort aktiveres og benyttes når du trykker Gå til Betaling. Fuldfører du ikke betalingen skal dit gavekort genaktives af kundeservice.
Betaling med bonus kr.
Hvis du er medlem af vores kundeklub Pixizoo Plus og har optjent bonuskroner, kan du også betale med dem. Det gør du ved at være logget ind på din Pixizoo Plus bruger, og under betalingsmåder kan du sætte flueben i den boks, hvor der står ”Brug mine xx bonuskroner”, så vil de blive trukket fra din ordre.
Vilkår for betaling med Viabill
Vil du gerne vide mere om ViaBill, og hvad det betyder at betale med ViaBill? Så er det her, du kan blive klogere på det.
Du kan betale med ViaBill her hos Pixizoo. ViaBill er med til at give dig en større fleksibilitet til at købe de ting, du gerne vil have, når du vil have dem. ViaBill giver dig muligheden for shoppe på mere end 4000 danske webshops for 2.000 kr, uden renter og gebyrer.
Hvis du vælger at betale med ViaBill, så lader du Viabill betale varen for dig. Du skal betale ViaBill tilbage i rater, som du selv kan bestemme. Du skal indbetale den første rate inden d. 20. i den næste måned. Efter du har betalt den første rate, skal du betale de resterende rater inden d. 20. i hver måned. For hver rate skal du betale minimum 1/10 del af beløbet. Du må også gerne betale ViaBill tilbage over færre gange, hvis du vil det. Du kan til enhver tid betale dit restbeløb.
Når du bruger ViaBill som betaling, har du mulighed for at se varen, før du betaler for den.
Det er gratis at bruge ViaBill, når du deler din betaling op. Der er et fast gebyr på de kontoer, som har en konto på mere end 2.000 kr. Du kan dog dele dit første køb gennem Viabill op, helt uden renter og gebyrer.
BEMÆRK: Det er ikke muligt at betale med ViaBill, når du melder dig ind i vores kundeklub, da der skal registreres et betalingskort.
Hvis du har modtaget en vare, der har fejl, eller hvis din vare har en fejl fra producentens side inden for 2 år, efter du har modtaget den, så skal du lave en reklamation på den.
Vi har lavet denne side, som indeholder gode råd og hjælp, hvis du oplever problemer med din vare. Dem kan du med fordel læse, inden du udfylder reklamationsformularen nedenfor, så vi kan løse din reklamation hurtigst muligt.
Hvis du oplever udfordringer med din babyalarm, så læs her inden du udfylder reklamationsformularen.
Hvis du oplever udfordringer med tekstiler og stof, så læs med her inden du udfylder reklamationsformularen.
Hvis du skal bruge serienummer i din reklamation så læs her, hvor vi forklarer, hvor du kan finde de forskellige serienumre
Du finder vores reklamationsformular nedenfor.
Når du har udfyldt din reklamationsformular, kan du forvente svar inden for 3 hverdage. Hvis varen skal sendes retur til Pixizoo, vil vi orientere dig herom, og vi afholder omkostningerne ved returnering af det reklamerede produkt. Som udgangspunkt vil vi sende dig en forudbetalt returlabel på mail, hvis du skal returnere varen.Vær opmærksom på at vores svar nogle gange kan havne i dit spamfilter, så tjek gerne dette hvis du mangler svar indenfor de ca 3 hverdage.
Har du yderligere spørgsmål i forbindelse med din reklamation, er du altid velkommen til at kontakte os her>
Hvis du har modtaget en vare, som du af en eller anden grund er nødt til at returnere, så læs herunder, hvordan du gør, og få svar på nogle af de oftest stillede spørgsmål.
Ved returnering af varer købt på Pixizoo.dk skal du følge disse steps:
Ofte stillede spørgsmål:
1. Skal jeg selv betale for returnering af min vare?
2. Kan jeg returnere en vare i jeres Showroom?
3. Kan jeg vælge, hvilken konto pengene skal tilbagebetales til?
4. Hvornår får jeg pengene retur?
5. Får jeg besked, når I har modtaget min pakke?
6. Kan jeg sende varer fra forskellige ordrer retur sammen?
Vilkår for ubegrænset returret
Hos Pixizoo tilbyder vi ubegrænset returret, da vi gerne vil give vores kunder muligheden for at returnere en vare, når det passer ind i hverdagen.
Her kan du læse om vores vilkår for ubegrænset returret.
Den ubegrænsede returret gælder alle varer, så længe:
1. Din vare er ubrugt
2. Din vare er i original emballage
3. Din vare stadig findes i vores sortiment, f.eks. skal tøj skal fortsat være på hjemmesiden hvis det skal kunne returneres.
Det vil sige, hvis du f.eks. har købt et sikkerhedsgitter, som du ikke har fået pakket op, og vi stadig sælger det, er dit sikkerhedsgitter indbefattet af vores ubegrænset returret.
OBS! Den ubegrænset returret gælder IKKE på reklamationserstatninger.
Vær specielt opmærksom på ved returnering af tøj: Hvis du ønsker at returnere tøj, skal det returneres i original emballage, og sko skal returneres i den originale æske. Varen må ikke have tegn på slid, pletter eller skader, eller lugte af udefrakommende dufte såsom parfumer og røg. Derudover SKAL der være mærker på tøjet, da vi ellers ikke kan sælge varen til ny modtager.
Ved returnering af varer købt på kampagne 3 for 2:
Når du køber varer på kampagne 3 for 2, får du værdien af den billigste trukket fra ved kassen. På din faktura vil denne værdi være trukket fra som en procentvis rabat på hvert enkelt produkt i 3 for 2 kampagnen. Hvis du returnerer et produkt, som er købt på kampagne 3 for 2, ophører rabatvilkårene. Tilbagebetaling for det eller de returnerede produkter vil derfor være originalprisen fratrukket den procentvise besparelse, der står på din faktura.
Returnering af varer betalt med bonuskroner eller gavekort:
Returnerer du én eller flere varer, hvor ordren er betalt med bonuskroner eller gavekort, vil tilbagebetalingen ske med alle de benyttede bonuskroner/gavekort, uanset hvor mange varer fra ordren, der returneres. Dvs. bonuskronerne/gavekortet deles ikke ud på de enkelte varer, der er på den oprindelige ordre. Dækker bonuskronerne/gavekortet ikke det fulde beløb, der skal refunderes, vil differencen blive refunderet til betalingskortet, der blev benyttet ved bestilling.
Returnering af auktioner:
Har du købt tøj på vores auktioner efter 6/5.21 er det kun muligt at returnere tøj auktioner samlet, altså hele den købte pakke. Der kan IKKE returneres enkeltdele fra pakken.
Har du købt auktionspakker efter 16/5.21 er det kun muligt at returnere hele auktionen samlet, altså hele den købte pakke. Der kan IKKE returneres enkeltdele fra pakken.
Vi har ubegrænset returnering på alle varer, så længe de er i sortiment. Hvis varen ikke er i vores sortiment, kan den byttes i 30 dage. Julegaver kan byttes til 30/1-22. Der kommer ikke byttemærker på, du skal blot have dit ordrenummer og email for at kunne returnere en eller flere varer.
Du kan læse mere om vores returnering her>
Fra mandag d. 17 maj kan varer også returneres i vores showroom, som du kan læse mere om her->
Har du købt tøj på vores auktioner er det Pr. 6/5.2021 er det kun muligt at returnere tøj auktioner samlet, altså hele den købte pakke. Der kan IKKE returneres enkeltdele fra pakken.
Hos Pixizoo tilbyder vi prismatch og prisgaranti på hele vores sortiment. Vi vil ikke bare være Danmarks bedste baby- og børneudstyrsbutik. Vi vil også sørge for, at du altid får de bedste priser. Derfor tilbyder vi både prismatch og prisgaranti på hele vores sortiment.
Hvad er prisgaranti?
Prisgarantien på Pixizoo.dk betyder, at hvis vi – eller en anden danskejede hjemmeside – sætter en vare ned indenfor 7 dage efter, du har modtaget din vare, vil du få tilbagebetalt differencen. Vær opmærksom på at det matches inkl. eventuel fragtydelse på den pågældende hjemmeside.
Prisgaranti gælder ikke, hvis varen er udsolgt online hos den pågældende butik, selvom den fortsat reklameres som værende på lager i fysisk butik. Er varen ikke tilgængelig for køb online, matcher vi derfor ikke prisen.
Alt du skal gøre er at sende os en mail med dit ordrenummer og et screenshot af den nedsatte pris på enten Pixizoo.dk eller den anden hjemmeside.
Vær opmærksom på, at screenshot skal vise varens lagerstatus.
Varen skal ikke sendes retur ved benyttelse af prisgaranti.
Du kan kontakte os her>
Hvad er prismatch?
Prismatch på Pixizoo.dk betyder, at vi matcher prisen inden dit køb, hvis du ser en identisk vare billigere et andet sted i Danmark.
Vi prismatcher både danskejede hjemmesider og fysiske butikker, såfremt varen er på lager og kan købes online.
Prismatch gælder ikke, hvis varen er udsolgt online hos den pågældende butik, selvom de fortsat reklameres som værende på lager i fysisk butik. Er varen ikke tilgængelig for køb online, matcher vi derfor ikke prisen.
Hvis du ønsker at handle hos Pixizoo og gøre brug af prismatch, noterer du “prismatch” og indsætter dokumentation (i form af link og tilbudspris) i indkøbskurvens kommentarfelt ved køb. Tag et skærmbillede af tilbudsprisen på varen, som også dokumenterer lagerstatus. Dette billede er din dokumentation, hvis prisen har ændret sig på varen, eller hvis den bliver udsolgt. Du behøver ikke tage kontakt med os forinden du laver din ordre.
Bagefter vil kundeservice manuelt rette prisen eller kontakte dig, hvis der skulle være problemer.
Vilkår for vores prisgaranti og prismatch
Hos Pixizoo er vi kun glade, når vores kunder er glade!
Derfor har vi tilfredshedsgaranti på alle autostole, babyalarmer og Baby Jogger vogne. Når du har handlet og modtaget din vare, tilbyder vi dig 14 dage, hvor du kan afprøve om produktet efterlever dine forventninger. Er dette ikke tilfældet, har du inden for 14 dage efter modtagelse, mulighed for at benytte dig af tilfredshedsgarantien, og dermed returnere den købte vare uden ekstra omkostninger.
For at gøre krav på tilfredshedsgarantien skal følgende være opfyldt:
Vi kontroller altid vores returvarer. Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi et eller flere af følgende forhold gør sig gældende:
Hvis du vil benytte din tilfredshedsgaranti, skal du blot henvende dig til kundeservice her>
Din ønskeliste er med til at du kan sammenligne, overvågne eller gemme produkter til senere.
Derudover har du mulighed for at sende din ønskeliste til familie og venner pr. mail, sms eller messenger f.eks. i forbindelse med fødselsdage, jul, babyshower eller dåb.
Du har mulighed for at overvåge produkterne på din ønskeliste i den forstand, at du kan vælge at modtage en mail, så snart der sker en prisændring eller når varen er på lager igen.
Du kan direkte fra din ønskeliste vælge at lægge enkelte varer i kurven eller dem alle. Derudover kan du udvælge bestemte produkter nederst på din ønskeliste, som du kan få et uforpligtende tilbud på. Dette gøres blot ved at udfylde formularen og udvælge de ønskede produkter.
Hvordan tilføjer jeg produkter til min ønskeliste?
Under hver enkel vare eller på kategori-siderne ser du et hjerte. Klik på hjertet, og varen vil automatisk ligge sig på din ønskeliste. For at komme til din ønskeliste, skal du blot trykke på hjertet øverst i højre hjørne på hjemmesiden.
OBS!
Produkterne på din ønskeliste, vil forsvinde igen, hvis du forlader hjemmesiden, med mindre du har en kundekonto og er logget ind. Så snart du er logget ind, vil produkterne forblive på din ønskeliste. Vær opmærksom på, at produkterne der ligger på din ønskeliste, ikke er reserveret til dig. Produkterne kan derfor stadig købes af andre kunder.
Generelle oplysninger
Pixizoo ApS
Graham Bells Vej 6
8200 Aarhus N
CVR. 35530703
Mailadresse [email protected]
Telefonnummer 88 88 74 15
Betaling
Der kan betales med:
Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned.
Betaler du ikke til tiden, kan Viabill pålægge dig et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. Det er ikke muligt at betale med ViaBill, når du melder dig ind i vores kundeklub, da der skal registreres et betalingskort.
Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/
Handler du for en institution, er det muligt at betale med EAN betaling. Du skal bruge EAN Nummer og Bruger ID som oftest fås ved den centrale indkøbsafdeling.
Betaling med bonuskroner
Rabatkoder
Hvis du ønsker at bruge en rabatkode i forbindelse med betaling af dit køb, så skal du indtaste den i feltet ”Rabatkode” og derefter trykke anvend, så vil rabatkoden blive registreret. Vær opmærksom på, at næsten alle rabatkoder giver X antal % på varernes normalpris. Varens normalpris er ikke nødvendigvis den samme som den aktuelle pris på varen, hvis varen er på tilbud på vores side. Varernes normalpris kan ses inde på varen, og i kurven- ved siden af den aktuelle tilbudspris.
Hvis den aktuelle pris giver 10 % rabat ift. normalprisen, vil en rabatkode på 20 % runde rabatten op til de 20 % som koden giver. Det betyder du som opnår 20% på normalprisen, hvis din rabatkode er på 20%. Er produktet allerede nedsat med 20 % eller mere, så gives der ikke yderligere rabat ved indtastning af en rabatkode på 20 %, selvom rabatkoden står som registeret.
Fragt
Leveringstid:
Bestillinger foretaget inden kl. 13 om mandages leveres som udgangspunkt 1-2 hverdage efter købet, hvis ikke andet fremgår af produktsiden. Bestillinger foretaget inden kl. 16 tirsdag-fredag leveres som udgangspunkt 1-2 hverdage efter købet. I meget travle perioder som eksempelvis Black Friday og julehandelsperioden, kan man opleve forlænget leveringstid på sine ordre, selvom varen er på lager. Du kan dog fortsat forvente at modtage den inden for højst 5-7 hverdage, hvis din vare er på lager ved bestilling.
Har du bestilt en vare med leveringsformen ”Palle levering til kantsten” så vær opmærksom på at varen sendes i løbet af 1-3 hverdage (såfremt varen er på lager ved bestilling) og ca. 1-2 dage herefter får du en mail fra transportfirmaet ”EHB Reservation” hvor du kan bestille dato og tidsrum for leveringen. Så hold øje med din mail! Har du ikke modtaget mailen 6 hverdage efter bestilling, så kontakt kundeservice her>. Beløbet for ordren trækkes først når leveringen er aftalt med fragtfirmaet.
Er du ikke hjemme, når pallen forsøges leveret i det aftalte tidsrum, bliver den taget med retur. En genkørsel af den vil koste 450 kr., som du vil blive faktureret.
Du vil kunne se inde på varekortet om der er mulighed for Click & Collect på den pågældende vare. Adressen er i Skejby ved Aarhus N, og du vil kunne afhente ordren indenfor de angivne åbningstider der ses ved Check Out. Du modtager også en mail efter bestilling med adressen, vilkår osv. Man har 72 hverdagstimer til at få ordren afhentet.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.
Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til [email protected] eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen.
Ved uafhentede pakker fra pakkeshop, som derfor sendes retur, bliver du pålagt at betale de omkostninger, vi har ved returneringen.
Fortrydelse af en del af købetHvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for fx meget store ordrer.
Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste 69 kr.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen. Se dog afsnittet Tilfredshedsgaranti, som tilbydes på udvalgte produkter nedenfor.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Dette gælder også, hvis du har betalt med bonuskroner eller gavekort.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Returret senere end 14 dage (tidsubegrænset):
Hos Pixizoo tilbyder vi tidsubegrænset returret, da vi gerne vil give vores kunder muligheden for at returnere en vare, når det passer ind i hverdagen.
Her kan du læse om vores vilkår for tidsubegrænset returret.
Den tidsubegrænsede returret gælder alle varer, så længe:
3. Din vare stadig findes i vores sortiment, fx. skal tøj skal fortsat være på hjemmesiden hvis det skal kunne returneres.
Det vil sige, hvis du f.eks. har købt et sikkerhedsgitter, som du ikke har fået pakket op, og vi stadig sælger det, er dit sikkerhedsgitter omfattet af vores ubegrænsede returret.
Tilfredshedsgaranti (udvalgte produkter)
Nogle gange kan det være svært at vide, om man har valgt det helt rigtige produkt, som dækker lige netop det behov, man har. Derfor har vi hos Pixizoo valgt at tilbyde tilfredshedsgaranti på en række udvalgte produkter. Vi tilbyder tilfredshedsgaranti på alle autostole, babyalarmer og Baby Jogger-vogne.
Når du har handlet og modtaget din vare, har du 14 dage, hvor du kan afprøve om produktet lever op til dine forventninger og opfylder dine behov. Er dette ikke tilfældet, har du inden for 14 dage efter du har modtaget varen, mulighed for at kontakte kundeservice og returnere din vare uanset, at varen bærer præg af at være brugt. Du bedes dog behandle varen pænt.
Varen sendes til:
Pixizoo Aps
Graham Bells vej 6
8200 Aarhus N.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Du bedes ikke sende varen til os uden videre, men først kontakte os her. Så finder vi en løsning.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Er emballagen eller varen mod forventning beskadiget ved modtagelse, bedes du informere os hurtigst muligt og medsende et billede. Du kan kontakte os her. Vi anbefaler, at du gemmer den originale emballage, indtil du har tjekket varen, da varen ved en eventuel reklamation eller skade anbefales returneret i original emballage.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet, hvis du ikke allerede har været i dialog med os om problemet.
Fejl på siden
Skulle der være fejl på hjemmesiden, herunder prisfejl, er Pixizoo ikke bundet af aftalen, hvis det måtte stå køberen klart, at der er tale om en fejl. Vi gør naturligvis vores bedste for at sikre, at de ikke forekommer, og vil rette dem hurtigst muligt. I så fald kontakter vi dig.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte [email protected] Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere ydelsen til dig. Personoplysninger videregives kun til fragtfirma, så ordren kan blive leveret.
Personoplysningerne registreres hos Pixizoo ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på Pixizoo.dk er Pixizoo ApS.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: [email protected]
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 10.12.2021
Download fortrydelsesformular til print
Udvalg og varer
Vi har nogle skarpe og dygtige indkøbere der sørger for vi har et godt og bredt udvalg af varer i vores forskellige kategorier. Vi arbejder løbende på at tilpasse vores udvalg, så det er aktuelt og tilpasset en bred målgruppe af børn i alderen 0-14 år ????
Vi sælger som udgangspunkt kun lagervarer, eller varer med direkte levering fra vores leverandører. Har vi bekræftede leveringsdatoer/uger kan vi åbne op for presale på større varer. Dette vil altid stå oplyst inde på varen. Enkelte varer kan købes selvom de ikke er på lager, det vil stå under varen at den ikke er på lager, og et forventet leveringsestimat. Vi kan desværre ikke komme med en nøjagtig dato førend den fremgår på varekortet.
Generelle spørgsmål:
Jeg kan ikke finde en vare på jeres hjemmeside- får i den igen?
Oftest ja! Det kommer dog meget an på om det er en sæsonvare som fx meget tøj er, eller nogle brands sæson kollektioner af mønstre og farver. Dette får vi kun én levering af, så når en model eller størrelse er udsolgt, får vi desværre ikke flere på lager.
Andre varer som autostole, barnevogne, lift, regnslag osv. får vi løbende opfyldninger af. Så snart de er bekræftet vil de blive lagt til presale (større varer), ellers vil de komme online og kan købes når de er på lager. Vi kan ikke reservere varer der ikke er på lager. På nogle varer kan du skrive dig op til at modtage besked når den igen er på lager, men oftest forsvinder varen og kan ikke søges frem på hjemmesiden.
Jeg kan ikke søge udsolgte varer frem på hjemmesiden?
Korrekt. Vores hjemmeside viser kun lagervarer eller varer med presale. Varer der er udsolgte vises ikke og kan ikke søges frem. Det betyder dog ikke at den ikke kommer igen.
Er varen udsolgt eller helt udgået?
Varer der ikke er på hjemmesiden er ofte blot udsolgte og vil komme på lager igen løbende. Drejer det sig om tøj, sko eller sæson kollektioner, typisk interiør, er varen oftest udgået når der er udsolgt, da vi kun får én levering fra leverandøren.
Kan i svare mig om en vare kommer igen?
Som udgangspunkt kommer varerne igen, med mindre hele brandet/mærket er udgået. Du kan se aktuelle brands og mærker vi forhandler her>
For at give den bedste købs- og leveringsoplevelse viser og sælger vi kun varer der er på lager, eller vi har en bekræftet dato på. Kundeservice kan som udgangspunkt ikke svare om en specifik vare kommer på lager igen.
Har i varen i en anden farve?
Hvis en bestemt vare findes i flere farver, vil det oftest blive vist inde på varen under ”Andre Udgaver”- lige under prisen. Hvis der ikke vises noget, er det fordi det ikke findes, eller vi ikke har andre på lager.
Hvilket tilbehør passer til mit produkt?
Hvis vi har aktuelt tilbehør til et produkt på lager vil dette ofte blive vist længere nede på varekortet under ”Tilbehør til dette produkt”.
Jeg har en klapvogn fra Baby Jogger, og kan ikke finde rundt i tilbehøret dertil- kan i hjælpe?
Det kan også være svært, især efter de mange nye modeller (2’erne). Vi skulle gerne beskrive på hvert tilbehør om det er til en 2’er model, eller til fx bare en City Elite som så er den gamle model.
Der er nye beslag på de nye vogne derfor kan tilbehøret i de fleste tilfælde ikke bruges til begge modeller (Regnslag og insektnet undtaget)
Vi har nogle gode guides til de forskellige vogne og deres tilbehør på vores blog som du finder her>
Alt tilbehør til City Elite (gamle model) findes her>Alt tilbehør til City Elite 2 (ny model fra 2020) findes her>
Har du en anden Baby Jogger vogn, og søger tilbehør dertil, kan det hele ses her> hvor du let kan vælge din vogn og se det tilbehør der passer netop dertil!
Kan jeg forhåndsreservere en vare?
Nej. Varer er først tilgængelige når de er på lager, eller vi har åbnet op for Presale- hvilket vil fremgå på varen.
Jeg ønsker hjælp og vejledning til mit køb eller et produkt på hjemmesiden- hvor kan jeg få det?
Vi hjælper gerne med rådgivning omkring varer og du kan også få et samlet personligt tilbud. Ønsker du hjælp eller vejledning kan du kontakte os her> eller finde inspiration i vores blog univers her> Ønsker du et personligt samlet tilbud kan du få det her>
Selvom vi altid har skarpe priser, kan vi nogle gange gøre dem endnu bedre hvis du køber stort ind ????
Vi har derfor en tilbudsformular som du kan udfylde med de varer du ønsker et samlet tilbud på.
Hvornår kan jeg forvente svar på min forespørgsel?
Vi vender altid retur indenfor 24 timer på alle hverdage (der kan være lidt ekstra ventetid ovenpå helligdage). Vær opmærksom på at mailen i nogle tilfælde kan hoppe i din spam/uønsket post mappe, så husk at tjekke denne. Ellers kan du logge ind på din kundeprofil og se tilbuddet under ”Mine Tilbud”.
Jeg har ikke handlet hos jer før- kan jeg stadig få et tilbud?
Ja det kan du tro! Vær opmærksom på at der vil blive oprettet en gratis kundeprofil til dig i forbindelse med formularen.
Jeg ønsker hjælp og vejledning til produkterne- kan jeg få det?
Ja, vi guider og hjælper gerne. Hvis du ønsker vejledning inden kan du kontakte os her> Ellers får du altid en mail med dit tilbud hvor du er velkommen til at skrive retur med alle de spørgsmål du måtte have.
Kan jeg ændre i mit tilbud?
Ja, du skal blot skrive retur i den mail du har modtaget med tilbuddet, så kan vi lave de ændringer du ønsker. Hvis du ønsker varer tilføjet så medsend gerne links eller varenumre, så vi sikrer vi får sat de helt korrekte varer på.
Jeg ved ikke helt hvor meget jeg vil købe- kan jeg få flere tilbud?
Som udgangspunkt ja, men hvis det er mindre ændringer, ser vi hellere at du skriver og får rettet i det tilbud du har fået lavet. Det letter behandlingen og giver os en bedre mulighed for at sikre dig den skarpeste pris. Men du er naturligvis velkommen til at vende retur til dit næste køb ????
Kan jeg se prisen inden jeg køber?
Du vil kunne se den samlede pris for tilbuddet inden du køber, men hvad hver vare koster kan du først se når du modtager din faktura efter ordren er købt og på vej til dig. Dette skyldes at prisen pr. vare kan være afhængig af hvilke varer der samlet er på tilbuddet.
Kan jeg få prismatch/prisgaranti på mit tilbud?
Nej. Vores prismatch gælder ikke tilbud, medmindre det er det samlede tilbud der kan findes billigere.
Varen jeg ønsker, er ikke på lager- kan i give et tilbud på den, eller kan jeg forudbestille den?
For at sikre den bedste købs- og leveringsoplevelse sælger vi kun varer der er på lager, eller som vi har en bekræftet leveringsdato (presale) på. Andre varer kan ikke tilføjes. Du er dog velkommen at vende retur igen når dit ønskede produkt er på lager, eller åbent for presale!
Kan jeg returnerer enkeltvarer fra ordren?
Ja, du kan sagtens returnere varer du alligevel ikke ønsker på samme vilkår som en normal ordre. Du kan alt omkring returnering her>
Jeg har fået ingen, eller en meget lille rabat?
Priserne i vores tilbud gives på baggrund af varernes indkøbspriser og de dagspriser der er på hjemmesiden. Nogle gange er dagspriserne så lave at det ikke er muligt for os at give yderligere rabat end det som hjemmesiden i forvejen tilbyder. Hvis dette er tilfældet, får du beske om dette når vi besvarer dit tilbud. Indkøbspriser kan være forskellige på samme produkt alt efter farven, så rabatten er på den aktuelle varer og vil kunne være anderledes hvis der vælges/ønskes en anden farve.
Jeg er Pixizoo Plus medlem, eller ønsker at blive det. Kan jeg optjene bonuskroner på mit tilbud?
Desværre kan man via formularen ikke optjene bonuskroner på ordren. I nogle tilfælde kan det bedre svare sig for vores Pixizoo Plus medlemmer at købe varerne på hjemmesiden og optjene bonuskroner på varerne. Bonuskroner kan ikke ændres til en direkte rabat på varen. Du kan sagtens melde dig ind i sammenhæng med at du køber dit tilbud, men der vil ikke optjenes bonuskroner.
Jeg har modtaget tilbuddet, men det er billigere på hjemmesiden?
Nogle gange kan vi have kampagner eller specialtilbud der ikke er mulige at gøre billigere, eller medlemspriser der er endnu skarpere end de tilbud vi kan give. Vi kan altid matche en pris på hjemmesiden, men medlemspriser vil kunne være billigere på hjemmesiden, end det tilbud du har modtaget, da vi ønsker at give vores medlemmer de bedste vilkår og tilbud. Vi kan desværre ikke se de varer der er med i kampagner som fx 3 for 2. Hvis vi ikke ”rammer” dette tilbud skriv gerne retur til os i mailen, da vi naturligvis gerne vil matche den kampagne i formularen.
Vi ser frem imod at give dig et uforpligtende tilbud lige her>
Vi sender LIVE på Facebook flere gange dagligt. Du kan se tidspunkter og teamet for auktionerne her.
Vi har også SPØRG PIXIZOO hvor vores dygtige Ivalo guider og svarer på spørgsmål omkring et ugentligt Tema eller produkt. Se tidspunkt på linket ovenfor og følg med på de sociale medier så du ikke går glip af gode tilbud og nyttig viden!
Vi glæder os til at se dig ????
Reglerne for LIVE auktionerne er som beskrevet her og/eller i selve opslaget med videoen:
Tøj:
HUSK AT LÆSE REGLERNE INDEN DU VÆGLER AT DELTAGE
Hvad gør man hvis man vil købe en auktion?
Kommenter med følgende tre ting: ”Ja tak- auktionsnummer- pris nu” eksempelvis ”ja tak 1089 600”
Vores Ja-tak robot kan ikke læse tegn så undgå komma, punktum, bindestreg eller emojis for at være sikker på, at dit bud kan læses.
Hvis du er den første der kommenter med alle fire ting rigtig, vil du modtage et link i din Facebook Messenger. Herfra kan du følge linket ind på hjemmesiden, lægge auktionen i kurven og betale. Har du vundet mere end en skal du købe dem separat.
Fortag gerne dit køb med det samme – auktionen frigives til køb for andre 30 minutter efter, at vi er færdige med at sende Liven.
Auktionerne kan KUN købes samme dag og indtil kl. 23.59. Er du ikke den ”originale” vinder af auktionen forbeholder vi os ret til at annullere din ordre hvis ikke du er den første der har gennemført købet. Så modtager du en mail omkring annullering af ordren. Hvis ordren kan gennemføres til dig, modtager du en mail med en ordrebekræftelse hvor du kan se alle varerne specificeret ud. Dette sker typisk indenfor 5 hverdage.
Når du køber en auktion, kan du IKKE tilføje flere varer til kurven
Vi giver fri fragt til nærmeste GLS-pakkeshop på Pixizoo Live med Tøj.
OBS! Det er dit eget ansvar at holde styr på hvilke auktioner du har vundet. Vi anbefaler at du skriver nummer ned, eller tager screenshot af skærmen.
#HUSK KUN 1 PAKKE PR. ORDRE#
Interiør/KREA/Leg:
LIVE M. INTERIØR/LEG /UDSTYR
Populære mærker og produkter til skarpe priser! Der er et begrænset antal, så vær’ hurtig!
Vi har sammensat 20 forskellige interiør/leg-pakker til en fast lav pris. Tilbuddene gælder KUN de produkter du ser og derfor ikke i andre farver eller sammensætninger.
Pakkerne vil variere fra hver Live og du kan derfor opleve, at nogle produkter går igen i nye sammensætninger og til en ny pris. Det er kun muligt at købe de sammensætninger du ser pakkerne i dag.
Tilbuddene er kun for dig, der ser med og pakkerne kan kun købes til kl. 17:00 i dag!(12:00 hvis det er en kl.8 Live)
Det er TILLADT at stille alle de spørgsmål om produkterne, som du har lyst til
Hvordan køber man?
➡️ Skriv "JA TAK + auktionsnummer + pris"
Eksempel: JA TAK 2 129
➡️ Hvis der er flere på lager af varen, modtager du automatisk en privatbesked med et link direkte ind til varen med auktionsprisen
➡️ Tilgå linket, tilføj varen til kurven og gennemfør købet inden kl. 17:00 (12:00 for kl. 8:00 auktionen)
Produkterne på Live med Interiør er kun tilgængelige så længe lager haves
Der kan godt købes flere pakker på samme ordre, og det kan kombineres med andre varer fra hjemmesiden.
Generelle Spørgsmål:
Kan jeg bruge en rabatkode på min auktion?
Nej, rabatkoder og andre tilbud kan ikke kombineres med køb af en auktion.
Kan jeg betale med gavekort?
Ja, du udfylder blot din gavekortskode i rabatkode/gavekort feltet der er i kurven.
Kan jeg returnere varer fra en auktion?
Ja, det kan man godt, der er dog lidt anderledes regler. Man kan ikke returnere enkeltvarer, men kun hele den købte auktion, dvs hele pakken. Du kan læse alt omkring returnering lige her>
Kan jeg komme med ønsker til pakker på auktionerne?
Ja gerne! Vi har en Facebook gruppe hvor du meget gerne må dele dine ønsker. Den hedder Pixizoo LIVE-auktioner.
Vær opmærksom på at vi på tøjpakkerne har begrænset udvalg, og kun får én levering af hver kollektion, så vi kan ikke tage varer med der er blevet udsolgte, da vi ikke får mere på lager.
Kan jeg købe tøj og sko online?
Ikke det hele, men meget af vores udvalg kan også købes direkte på hjemmesiden, dog ikke som pakketilbud. Du kan se hele udvalget af tøj og sko lige her: Tøj> Sko>
Har jeg Prismatch & prisgaranti på auktionerne?
Når du køber en auktion, enten tøj eller interiør/leg/udstyr har vi sammensat en pakkepris for varerne. Der kan derfor ikke gives hverken prismatch, eller garanti ned på vareniveau. Kun på den samlede pakke. Dvs hvis du har købt en vare i en pakke som du kan se på din faktura, koster 100kr, men på hjemmesiden står til 90kr matches denne pris ikke, da det er den samlede pakke/værdi der tages udgangspunkt i. Derimod hvis hele pakken kan købes online, eller i en anden auktion billigere indenfor 7 dage efter modtagelse af din ordre kan vi matche denne pris hvis differencen er 50kr eller derover. Øvrige regler vedr. prisgarantien gør sig også gældende, og disse kan læses her>
Kan jeg tilføje flere varer fra hjemmesiden til min auktionsordre?
Ja og nej! På vores tøjpakker er det ikke muligt at tilføje andre varer, da disse pakkes et andet sted end på vores lager. Andre varer vil blive fjernet fra ordren hvis de er tilføjet. På interiør-/leg-/udstyrsauktionerne kan du købe flere auktioner og tilføje andre varer fra hjemmesiden.
Har i nogle gange lagersalgsauktioner?
Ja, nogle gange har vi special auktioner med lagersalgsvarer. For disse kan der være specielle regler som vil fremgå af den pågældende opslag/video.