• Gratis fragt ved køb over 499,- 💙
  • Lyn hurtig 1-2 dages levering 🚚
  • +30.700 Bedømmelser på Trustpilot | 4,6/5 Rating ⭐️
  • Gratis fragt ved køb over 499,- 💙
  • Lyn hurtig 1-2 dages levering 🚚
  • +30.700 Bedømmelser på Trustpilot | 4,6/5 Rating ⭐️

Reklamation

Når du handler hos Pixizoo, som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har 2 års reklamationsret, hvis du har modtaget en vare, der har fejl, eller hvis din vare har en fejl fra producentens side. Hvis du ønsker at oprette en reklamation, er det vigtigt, at du udfylder reklamationsformularen og ikke sender vare til os uden videre.


Du opretter en reklamationssag ved at klikke her. ​​​​​​​


​​​​​​​Hvis din reklamation er berettiget betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.


Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.


Er reklamationen berettiget refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.





Inden du opretter din reklamationssag kan du med fordel læse med herunder.  



I nogle tilfælde skal du bruge varens serienummer i din reklamation. Vi har beskrevet, hvordan du finder det på de varer, hvor vi ved, det skal bruges.

Baby Jogger vogne:


  • På City Elite, Mini, Mini GT, Select, Select Lux og Summit finder du serienummer på højre side, når du står bag vognen. På City Tour sidder serienummeret på rammen bag baghjulet.
  • På City Elite 2, City Mini GT 2 Double og City Mini GT 2 finder du serienummer på venstre side, når du står bag vognen.   
Philips Avent produkter:


  • På Phillips videoovervågning sidder serienummeret bag batterierne
  • På Philips forældre enheden sidder serienummeret under batteriet
  • På din baby-enhed finder på et klistermærke, som sidder på bunden af din enhed
  • På din sterilisator sidder serienummeret på bunden. Det består af 4 cifre i YYWW-format. Det betyder at YY er året, WW er produktionsugen.
  • På din flaskevarmer sidder serienummeret på et klistermærke på bunden af din flaskevarmer. Serienummeret består af 9 tal, som starter med “100”.


Sebra møbler:


  • På din Sebra-seng finder du batchnummeret under sengen.
  • På dit Sebra-puslebord finder du batchnummeret inde i skabet, hvis du kigger under toppen.
  • På dit Sebra-klædeskab finder du batchnummeret under bunden.

Reklamation af tekstiler og stof


Her kan du finde svar og gode råd på nogle at de henvendelser vi oftest får i forhold til reklamation på tekstiler og stof.


1. Jeg har modtaget en dyne, som ikke er sendt i original emballage - er den brugt?


Nej dynen er ikke brugt. Nogle af vores leverandører sender deres dyner uden emballage til os, hvilket betyder, at vi er nødt til at sende den videre til dig uden emballage.



2. Der er en lille rids i læderet på min pusletaske eller en anden lædervare - hvad gør jeg nu?


Det er desværre sådan, at nogle materialer såsom læder nemt får patina, når man bruger det, især hvis det er noget, som man bruger meget. Derfor er der desværre ikke noget at gøre i forhold til reklamation.

​​​​​​​


3. Betrækket til min sengerand er krympet - hvad gør jeg nu?


Det er helt normalt, at tekstiler krymper lidt, når man vasker det. Det betyder dog, at det kan være lidt svært at få på efter første vask. Men fat mod – ved et simpelt trick kan du strække det tilbage til den oprindelige størrelse.


  • Step 1: Gør betrækket lidt fugtigt
  • Step 2: Stryg betrækket til det er tørt


Næste gang du vasker dit betræk, kan du med fordel finde strygejernet frem med det samme og stryge det tørt.


Det burde nu være nemmere at få tilbage på din sengerand og hurtigt falde på plads.



4. Betrækket til mit boldbassin er krympet efter vask - hvad gør jeg nu?


Det er helt normalt at stoffet krymper en smule efter vask, derfor skal fyldet nogle gange presses på plads. Men bare rolig, med et lille trick kan du strække stoffet lidt.


  • Step 1: Gør betrækket lidt fugtigt
  • Step 2: Stryg betrækket til det er næsten tørt


Når du næste gang vasker dit betræk, kan du med fordel finde strygejernet frem med det samme og stryge det næsten tørt. Nu skulle det være lidt lettere at få på.