Hej! Hvad kan vi hjælpe med?
-
Din ordre
-
Leveringsbetingelser
-
Betalingsmetoder & rabatkoder
-
Reklamation
-
Returnering
-
Prisgaranti & prismatch
-
Pixizoo Plus
-
Vilkår & handelsbetingelser
-
Vareudvalg
-
Live
-
Din ordre
-
Hvis du har spørgsmål til din ordre, så læs med herunder, hvor du vil finde svar på nogle af de mest stillede spørgsmål samt oplysninger på vores kundeservice team.
Hvordan kan jeg se, hvor langt min ordre er?
Når du har bestilt en ordre hos os, kan du følge den ved at logge ind på din kundekonto, hvis du var logget ind, da du bestilte ordren.
Hvis du ikke var logget ind, da du lavede din bestilling, vil det ikke være muligt at følge den online, men du kan forvente at modtage ordren inden for 1-3 hverdage, efter du har bestilt, hvis alle varerne, som du bestilte, var på lager ved bestilling. Se den aktuelle forventede leveringstid under varerne.
Du får en SMS når vi går i gang med at pakke din ordre, herefter sendes den typisk indenfor 24 timer.
Hvis en eller flere af de varer du bestilte, ikke var på lager på bestillingstidspunktet, vil du modtage en mail med forventede leveringsdato, når vi har fået en bekræftet dato fra vores leverandør. Det sker typisk indenfor ca. 7-14 hverdage.
Vær opmærksom på at større varer leveres til kantstenen med et special transport firma. Læs mere under levering.
Kan jeg ændre i min ordre, når den er bestilt?
Det er desværre ikke muligt at ændre i en ordre, når den er bestilt, hvis alle varer var på lager ved bestillingen, da ordren straks sendes til pakning på vores lager. Hvis en eller flere varer ikke var på lager, vil det være muligt at fjerne varer fra din ordre. Det kan vi hjælpe dig med, hvis du kontakter vores kundeserviceafdeling.
Kan jeg tilføje varer til min ordre?
Det er desværre ikke muligt at tilføje varer til en eksisterende ordre, da den sendes direkte til pakning, hvis alle varer er på lager. Hvis en eller flere varer ikke er på lager, er det desværre heller ikke muligt at tilføje varer til ordren, da vi ikke må trække flere penge, end du har godkendt ved bestilling.
Kan jeg slå to ordre sammen og spare fragten?
Det er desværre ikke muligt at slå to ordre sammen, da de sendes til pakning, så snart du har bestilt. Det er ikke muligt for vores lager at finde din ordre blandet flere tusinde andre, hvilket er grunden til, at du ikke kan slå to ordre sammen og spare fragten.
Kan jeg annullere min ordre?
Hvis alle varer var på lager ved bestilling, er det ikke muligt at annullere ordren, når du har placeret den. Ordren sendes nemlig automatisk videre til pakning med det samme. Du kan altid fortryde dit køb ved at nægte modtagelse på ordren hos fragtfirmaet du har valgt.
Hvis én eller flere varer ikke er på lager, vil det være muligt at annullere ordren, såfremt du ønsker det. Vi vil også meget gerne hjælpe dig med bytte varer med andre varer, så vi kan sende din ordre afsted til dig.
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Tjek gerne dit spamfilter. Vi anbefaler altid du noterer dit ordrenummer når det kommer frem på skærmen efter bestilling, så har du det hvis der skulle være sneget sig en fejl ind i din mail.
Kontakt kundeservice via linket længere nede hvis mailen ikke ligger i dit spamfilter.Jeg har spørgsmål til en kampagne eller rabatkode?
Det kan du læse meget mere om lige her>
Jeg har ikke modtaget hele min ordre?
Nogle ordrer sendes i to eller flere pakker. I den mail du har modtaget der hedder "Din ordre er på vej" kan du se antallet af pakker der er sendt til dig. Hvis der er sendt mere end én vil der være flere links du kan spore. Nogle gange ankommer de forskudt til pakkeshoppen, så tjek gerne sporingen på alle links- der kan du se pakkens aktuelle status.Hvis alle pakker er modtaget og du fortsat mangler varer er det vigtigt du pakker alle varer op og ud, da nogle varer pakkes sammen af hensyn til miljøet. Så fx.kan stofbleer pakkes ned sammen med en puslepude ol.
Ellers kan der være sket en lagerfejl, som du ville have modtaget en mail om- eller en mennesklig pakkefejl på lageret. Hvis dette er tilfældet, så kontakt os og vi får hurtigt fundet en løsning sammen med vores lager.
Hvordan får jeg fat på kundeservice?
-
Er min pakke kommet retur?
Vi har desværre ikke mulighed for at give besked, når vi modtager din returnering. Derfor vil du ikke modtage besked om din returnering, før den er behandlet inden for 10 hverdage efter modtagelse. Når den er behandlet, modtager du en mail. Du kan altid selv følge pakken med det track & trace nummer, du har på den, og der se, om vi har modtaget den.
-
Kan jeg få to ordrer sendt sammen?
Det er desværre ikke muligt at få separate ordre sendt sammen, da de sendes direkte til pakning på vores lager, og det er derfor ikke muligt at sende dem sammen.
-
Hvad gør jeg ved en fejl/skade på min vare?Hvis du oplever problemer med en af dine varer skal vi naturligvis finde en god løsning.Hvis du skulle være så uheldig at der er en fejl/skade på en modtagen vare skal du udfylde vores reklamations formular, som du finder lige her>
Husk at tage billeder og gemme al emballage indtil du har været i kontakt med os. Du skal ikke sende noget retur til os med mindre dette aftales via mail.
Du skal også udfylde formularen hvis du ønsker at henvende dig omkring din 2 års reklamationsret på en vare. Du skal bruge dit ordrenummer, som du finder på din faktura, medsende billeder og evt. produktets serienummer, så hjælper vi dig hurtigst muligt med en god løsning. Kontakt os her> (Husk at svar ofte kan gå i spammappen i din mail, så vær gerne opmærksom på dette)
Kategorier
-
-
Leveringsbetingelser
-
Fragtpriser og betingelser
Ved køb for under 499 kr.:
Køber du for under 499 kr., koster fragten 49 kr. ved forsendelse med GLS til pakkeshop. Ved levering med BRING (pallelevering) pålægges et fragtgebyr på 199 kr. for levering til kanststen. Tillæg kan forekomme ved levering til Bornholm og Læsøved større ordrer. Dette vil du kunne se på produktsiden.
Ønsker du at få din ordre leveret til din hjemmeadresse ved køb for under 499 kr., kan du bestille med GLS for 49 kr.
Ved køb for over 499 kr.:
Pixizoo tilbyder gratis fragt på alle ordrer over 499 kr. i hele landet til en GLS pakkeshop. Derudover tilbyder Pixizoo hjemmelevering for 19 kr. med GLS.
Leveringstid:
Bestillinger foretaget inden kl. 14 leveres som udgangspunkt 2-3 hverdage efter købet, hvis ikke andet fremgår af produktsiden. I meget travle perioder som eksempelvis Black Friday og julehandelsperioden, kan man opleve forlænget leveringstid på sine ordre, selvom varen er på lager. Du kan dog fortsat forvente at modtage den inden for højst 5-7 hverdage, hvis din vare er på lager ved bestilling.
De pågældende leveringsbetingelser for vores fragtleverandører vil til enhver tid være gældende.
Pallelevering
Har du bestilt en vare med leveringsformen ”Palle levering til kantsten” så vær opmærksom på at varen sendes i løbet af 1-3 hverdage (såfremt varen er på lager ved bestilling) og ca. 1-2 dage herefter får du en mail fra transportfirmaet ”BRING” hvor du kan bestille dato og tidsrum for leveringen. Så hold øje med din mail! Har du ikke modtaget mailen 6 hverdage efter bestilling, så kontakt kundeservice her>. Beløbet for ordren trækkes først når leveringen er aftalt med fragtfirmaet.
Pallelevering koster 199 kr.
Ved booking kan du vælge dato, samt tidsrum for leveringen. Det er desværre ikke muligt at aftale et mere præcist tidspunkt. Det er vigtigt du er hjemme til at tage imod varen. Fragtmanden har desværre ikke mulighed for at hjælpe med at bære pallen ind eller op.
Er du ikke hjemme, når pallen forsøges leveret i det aftalte tidsrum, bliver den taget med retur. En genkørsel af den vil koste 450 kr., som du vil blive faktureret.
Vi kan desværre ikke garantere, at fragtmanden ringer, inden han kommer med pallen. Derfor er det vigtigt, at du er hjemme.
Oplever du udfordringer i forbindelse med levering af din palle, sidder vi klar til at hjælpe dig i kundeservice.
Transportskader
Varerne leveres forsvarligt indpakket. Er emballagen eller varen mod forventning beskadiget ved modtagelse, bedes du informere os hurtigst muligt og medsende et billede. Du kan kontakte os her.
Vi anbefaler, at du gemmer den originale emballage, indtil du har tjekket varen, da varen ved en eventuel reklamation eller skade anbefales returneret i original emballage.
Uafhentede pakker (i pakkeshop)
Ved uafhentede pakker fra pakkeshop, som derfor sendes retur, bliver du pålagt at betale de omkostninger, vi har ved returneringen (dette vil ofteste være 49 kr).
Jeg har ikke modtaget hele min ordre?
Nogle ordrer sendes i to eller flere pakker. I den mail du har modtaget der hedder "Din ordre er på vej" kan du se antallet af pakker der er sendt til dig. Hvis der er sendt mere end én vil der være flere links du kan spore. Nogle gange ankommer de forskudt til pakkeshoppen, så tjek gerne sporingen på alle links- der kan du se pakkens aktuelle status.Hvis alle pakker er modtaget og du fortsat mangler varer er det vigtigt du pakker alle varer op og ud, da nogle varer pakkes sammen af hensyn til miljøet. Så fx.kan stofbleer pakkes ned sammen med en puslepude ol.
Ellers kan der være sket en lagerfejl, som du ville have modtaget en mail om- eller en mennesklig pakkefejl på lageret. Hvis dette er tilfældet, så kontakt os og vi får hurtigt fundet en løsning sammen med vores lager.
Der er fejl/skade på en af mine varer?
Hvis du oplever problemer med en af dine varer skal vi naturligvis finde en god løsning. Du skal bedes sende varen retur, men henvende dig til os her, så hjælper vi med en fornuftig løsning med fokus på ressourcer og miljøet.
Kategorier
-
-
Betalingsmetoder & rabatkoder
-
Generelt om rabatkoder
Hvis du ønsker at bruge en rabatkode i forbindelse med betaling af dit køb, så skal du indtaste den i feltet ”Rabatkode” og derefter trykke anvend, så vil rabatkoden blive registreret. Vær opmærksom på, at næsten alle rabatkoder giver X antal % på varernes vejl. priser. Vejl. pris er ikke nødvendigvis den samme som den aktuelle dagspris på varen. Varernes vejl. priser kan ses inde på varen, og i kurven- ved siden af den aktuelle dagspris.
Hvis dagsprisen mindre end fx. 20% ift. den vejl pris, vil en rabatkode på 20% runde rabatten op til de 20% som koden giver. Det betyder du som minimum opnår 20% på de vejl. priser hvis din rabatkode er på 20%. Er produktet nedsat med mere end 20%, så gives der ikke yderligere rabat ved indtastning af rabatkoden, selvom rabatkoden står som registeret.
Der vil altid være betingelser for hver rabatkode der naturligvis også kan spille ind på indvirkningen, fx. undtagne brands, som typisk kan være Cybex Platinum, Salta, Jungle Gym, personlige tilbud, auktionsvarer, gavekort, Cybex Priam, Cam Cam Copenhagen ol. Betingelserne kan oftest ses der hvor du har modtaget din rabatkode.
Der kan kun benyttes én rabatkode pr. ordre, og de kan ikke kombineres med andre kampagner fx. 3 for 2, 4 for 3, personlige tilbud, gavekort eller auktionskøb.
Skal du også benytte et gavekort kan dette noteres under kommentarfeltet på din ordre. Vi gør opmærksom på at leveringstiden i nogle tilfælde forlænges med én dag grundet manuel behandling.
Kombinering af kampagner & Rabatkoder
3 for 2 og 4 for 3 tilbud kan teknisk ikke kombineres med andre rabatkoder på andre varer der købes på samme ordre. Hvis du også ønsker at benytte en anden rabatkode på andre varer i kurven så lav en note om dette i kommentarfeltet på din ordre, så behandler vi dette manuelt og sender dig en opdateret ordrebekræftelse.
Husk at rabatkoder som oftest altid er ud fra varer vejl. priser og nogle brands er undtagne.Ja Tak Tilbud
Har du skrevet Ja Tak til et af vores gode Ja Tak tilbud, på fx. facebook sendes der et link direkte til dig via messenger. I beskeden er der en rabatkode du skal indtaste i Rabatkodefeltet ved kassen. Når du indtaster koden tilrettes prisen til Ja Tak prisen! Vær opmærksom på at købet ikke kan kombineres med andre rabatter.
Betaling på Pixizoo
Når du handler hos Pixizoo.dk, kan du nemt og sikkert bestille dine varer online og betale via: Dankort (Dankort/VisaDankort gebyrfrit), Visa/JBC/Visa Electron (gebyrfrit), Danske Bank kreditkort (gebyrfrit), Mastercard (gebyrfrit) og MobilePay (gebyrfrit). Ved betaling med kreditkort på Pixizoo.dk bliver beløbet først hævet, når varen er afsendt fra vores lager. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Når du trykker Gå til Betaling dannes din ordre, men denne fuldføres kun hvis du gennemfører betalingen og du modtager ordrebekræftelse og ser siden med at din ordre er gennemført. Hvis du ikke fuldfører din betaling kan den stadig fremgå på Min Konto, under Mine Ordrer, men den behandles kun hvis din betaling er gennemført.
Handler du for en institution er det muligt at betale med EAN betaling. Du skal bruge EAN Nummer og Bruger ID som oftest fås ved den centrale indkøbsafdeling.
Betaling med gavekort
På pixizoo.dk kan du også betale din ordre med et gavekort. Når du ønsker at anvende et gavekort, skal du skrive din gavekortskode ind i rabatkode feltet. Vær dog opmærksom på, at vores system ikke kan registrere både en rabatkode og en gavekortskode. Så hvis du ønsker at bruge både en rabatkode og et gavekort, skal du indtaste rabatkoden i feltet ”Rabatkode” og indtaste gavekortskoden under kommentarer, så vil det blive fratrukket din ordre, når vi behandler den. Vi gør opmærksom på at leveringstiden i nogle tilfælde forlænges med én dag grundet manuel behandling.
Vær opmærksom på at Gavekort aktiveres og benyttes når du trykker Gå til Betaling. Fuldfører du ikke betalingen skal dit gavekort genaktives af kundeservice.
Har du spørgsmål vedr. rabatkoder eller betaling kan du kontakte kundeservice her>
Kategorier
-
-
Reklamation
-
Hvis du har modtaget en vare, der har fejl, eller hvis din vare har en fejl fra producentens side inden for 2 år, efter du har modtaget den, så skal du lave en reklamation på den.
Vi har lavet denne side, som indeholder gode råd og hjælp, hvis du oplever problemer med din vare. Dem kan du med fordel læse, inden du udfylder reklamationsformularen nedenfor, så vi kan løse din reklamation hurtigst muligt.
Hvis du oplever udfordringer med tekstiler og stof, så læs med her inden du udfylder reklamationsformularen.
Hvis du skal bruge serienummer i din reklamation så læs her, hvor vi forklarer, hvor du kan finde de forskellige serienumre
Du finder vores reklamationsformular nedenfor.
Når du har udfyldt din reklamationsformular, kan du forvente svar inden for 3 hverdage. Hvis varen skal sendes retur til Pixizoo, vil vi orientere dig herom, og vi afholder omkostningerne ved returnering af det reklamerede produkt. Som udgangspunkt vil vi sende dig en forudbetalt returlabel på mail, hvis du skal returnere varen.
Vær opmærksom på at vores svar nogle gange kan havne i dit spamfilter, så tjek gerne dette hvis du mangler svar indenfor de ca 3 hverdage.Har du yderligere spørgsmål i forbindelse med din reklamation, er du altid velkommen til at kontakte os her>
Kategorier
-
-
Returnering
-
Jeg ønsker at returnere en vare
Hvis du har modtaget en vare, som du af en eller anden grund er nødt til at returnere, så læs herunder, hvordan du gør, og få svar på nogle af de oftest stillede spørgsmål.
Ved returnering af varer købt på Pixizoo.dk bedes du følge disse steps:
- Meld din returnering her Hav ordrenummer og email klar.
- Returlabel: Det er muligt at købe en returlabel igennem os til 49 kr*. Hvis du ikke ønsker at købe den igennem os, kan du selv købe en returlabel og sende retur med GLS eller Postnord. Det er vigtigt, du sender pakken med omdeling. Det er ikke muligt at benytte DAO, da de levere uden for lagerets åbningstid. Uanset hvor du køber din returlabel, er det vigtigt, at du melder din returnering, ellers ikke har mulighed for at behandle den. Husk altid at få en kvittering for indlevering af pakken.
* Gælder for varer der kan gå i GLS pakkeshop (max 20kg, Maks. 200 cm på længste side og maks. 300 cm i længde + omkreds)
Varer der skal afhentes, fx madrasser, Klip Klap møbler koster 69kr at returnere, og varer der er leveret som Pallelevering til kantsten koster 500kr at returnere. Kontakt kundeservice for booking af varer der ikke kan gå i pakkeshop- Husk at have dit ordrenummer klar.
Pakken sendes retur til følgende adresse
Pixizoo.dk c/o Pakkecenter Nord
Loftbrovej 24
9400 Nørresundby - Varen skal sendes retur i original emballage, og den må ikke have være brugt. Hvis du vil være sikker på at få alle pengene tilbage. Se eventuelt mere under vores vilkår og betingelser.
- I pakken bedes du vedlægge en seddel med ordrenummer, varenummer(e) der returneres, så ved vi hvem der skal have pengene retur. Hvis du har købt en returlabel igennem os, kan dette undlades, hvis der kun returneres varer fra én ordre.
- Du skal sende pakken inden for 3 uger, efter du har meldt din returnering.
- Du vil modtage pengene for varen retur, indenfor 10 hverdage efter vi har modtaget pakken. Du får ikke en kvittering når den er modtaget på vores lager- dette kan ses ved at spore din pakke på trackingnummeret du har modtaget ved afsendelse.
- Har du købt tøj på vores auktioner efter 6/5.21 er det kun muligt at returnere tøj auktioner samlet, altså hele den købte pakke. Der kan IKKE returneres enkeltdele fra pakken.
- Har du købt auktionspakker efter 16/5.21 er det kun muligt at returnere hele auktionen samlet, altså hele den købte pakke. Der kan IKKE returneres enkeltdele fra pakken.
Ofte stillede spørgsmål:
1. Skal jeg selv betale for returnering af min vare?
- Ja, når du returner en vare til os, er det dig selv der afholder returneringsomkostningerne.
2. Kan jeg vælge, hvilken konto pengene skal tilbagebetales til?
- Vi tilbagebetaler altid til det kort, der er anvendt ved bestilling. Det er derfor ikke muligt at tilbageføre beløbet til anden konto. Hvis du har fået ny bank kan du lave en note herom på din returnering. Det er vigtigt du skriver dit nye reg. og kontonummer.
3. Hvornår får jeg pengene retur?
- Hvis du har sendt en vare retur, kan du forvente at få dine penge tilbage inden for 10 hverdage, efter vi har modtaget din returpakke. Du får en mail, når returneringen er færdigbehandlet, og beløbet refunderes til dig.
4. Får jeg besked, når I har modtaget min pakke?
- Du får ikke besked, når vi har modtaget din pakke, men du kan altid se på trackingnummeret, hvornår den er modtaget på vores lager
5. Kan jeg sende varer fra forskellige ordrer retur sammen?
- Ja, men du skal melde din returnering for begge ordre via linket ovenfor og det er vigtigt at du tydeligt noterer hvilke ordrenumre og varer du returnerer i pakken. Så husk at vedlægge en seddel om dette.
Returret:
Hos Pixizoo tilbyder vi 14 dages returret, da vi gerne vil give vores kunder muligheden for at returnere en vare, når det passer ind i hverdagen.
Her kan du læse om vores vilkår for returret.
Den udviede returret gælder alle varer, så længe:
1. Din vare er ubrugt
2. Din vare er i original emballage
3. Din vare stadig findes i vores sortiment, fx. skal tøj skal fortsat være på hjemmesiden hvis det skal kunne returneres.
OBS! Den returret gælder IKKE på reklamationserstatninger.
Vær specielt opmærksom på ved returnering af tøj: Hvis du ønsker at returnere tøj, skal det returneres i original emballage, og sko skal returneres i den originale æske. Varen må ikke have tegn på slid, pletter eller skader, eller lugte af udefrakommende dufte såsom parfumer og røg. Derudover SKAL der være mærker på tøjet, da vi ellers ikke kan sælge varen til ny modtager.
Ved returnering af varer købt på kampagne 3 for 2:
Når du køber varer på kampagne 3 for 2, får du værdien af den billigste trukket fra ved kassen. På din faktura vil denne værdi være trukket fra som en procentvis rabat på hvert enkelt produkt i 3 for 2 kampagnen. Hvis du returnerer et produkt, som er købt på kampagne 3 for 2, ophører rabatvilkårene. Tilbagebetaling for det eller de returnerede produkter vil derfor være originalprisen fratrukket den procentvise besparelse, der står på din faktura.
Returnering af varer betalt med bonuskroner eller gavekort:
Returnerer du én eller flere varer, hvor ordren er betalt med bonuskroner eller gavekort, vil tilbagebetalingen ske med alle de benyttede bonuskroner/gavekort, uanset hvor mange varer fra ordren, der returneres. Dvs. bonuskronerne/gavekortet deles ikke ud på de enkelte varer, der er på den oprindelige ordre. Dækker bonuskronerne/gavekortet ikke det fulde beløb, der skal refunderes, vil differencen blive refunderet til betalingskortet, der blev benyttet ved bestilling.
Returnering af auktioner:
Har du købt tøj på vores auktioner efter 6/5.21 er det kun muligt at returnere tøj auktioner samlet, altså hele den købte pakke. Der kan IKKE returneres enkeltdele fra pakken.
Har du købt auktionspakker efter 16/5.21 er det kun muligt at returnere hele auktionen samlet, altså hele den købte pakke. Der kan IKKE returneres enkeltdele fra pakken.
- Meld din returnering her Hav ordrenummer og email klar.
-
Hvor længe kan jeg returnere min vare?
Vi har 14 dages returnering på alle varer, så længe de er i sortiment. Julegaver kan byttes til 15/1-23. Der kommer ikke byttemærker på, du skal blot have dit ordrenummer og email for at kunne returnere en eller flere varer.
Du kan læse mere om vores returnering her>
Har du købt tøj på vores auktioner er det Pr. 6/5.2021 er det kun muligt at returnere tøj auktioner samlet, altså hele den købte pakke. Der kan IKKE returneres enkeltdele fra pakken.
Har du købt auktionspakker efter 16/5.21 er det kun muligt at returnere hele auktionen samlet, altså hele den købte pakke. Der kan IKKE returneres enkeltdele fra pakken.
Kategorier
-
-
Prisgaranti & prismatch
-
Hos Pixizoo tilbyder vi prismatch og prisgaranti på hele vores sortiment. Vi vil ikke bare være Danmarks bedste baby- og børneudstyrsbutik. Vi vil også sørge for, at du altid får de bedste priser. Derfor tilbyder vi både prismatch og prisgaranti på hele vores sortiment.
Hvad er prisgaranti?
Prisgarantien på Pixizoo.dk betyder, at hvis vi – eller en anden danskejede hjemmeside – sætter en vare ned indenfor 7 dage efter, du har modtaget din vare, vil du få tilbagebetalt differencen. Vær opmærksom på at det matches inkl. eventuel fragtydelse på den pågældende hjemmeside.
Prisgaranti gælder ikke, hvis varen er udsolgt online hos den pågældende butik, selvom den fortsat reklameres som værende på lager i fysisk butik. Er varen ikke tilgængelig for køb online, matcher vi derfor ikke prisen.
Alt du skal gøre er at sende os en mail med dit ordrenummer og et screenshot af den nedsatte pris på enten Pixizoo.dk eller den anden hjemmeside.
Vær opmærksom på, at screenshot skal vise varens lagerstatus.
Varen skal ikke sendes retur ved benyttelse af prisgaranti.
Du kan kontakte os her>
Hvad er prismatch?
Prismatch på Pixizoo.dk betyder, at vi matcher prisen inden dit køb, hvis du ser en identisk vare billigere et andet sted i Danmark.
Vi prismatcher både danskejede hjemmesider og fysiske butikker, såfremt varen er på lager og kan købes online.
Prismatch gælder ikke, hvis varen er udsolgt online hos den pågældende butik, selvom de fortsat reklameres som værende på lager i fysisk butik. Er varen ikke tilgængelig for køb online, matcher vi derfor ikke prisen.
Hvis du ønsker at handle hos Pixizoo og gøre brug af prismatch, noterer du “prismatch” og indsætter dokumentation (i form af link og tilbudspris) i indkøbskurvens kommentarfelt ved køb. Tag et skærmbillede af tilbudsprisen på varen, som også dokumenterer lagerstatus. Dette billede er din dokumentation, hvis prisen har ændret sig på varen, eller hvis den bliver udsolgt. Du behøver ikke tage kontakt med os forinden du laver din ordre.
Bagefter vil kundeservice manuelt rette prisen eller kontakte dig, hvis der skulle være problemer.
Vilkår for vores prisgaranti og prismatch
- Prisgarantien omfatter de produkter, der er tilgængelige hos konkurrenten.
Dvs. prisgarantien dækker ikke produkter, der er underlagt nogen form for tilbud, f.eks. åbningstilbud, kø-tilbud, dagtilbud, mængdebegrænsning, begrænsede partier, ophørsudsalg og medlemstilbud. Det gælder uanset, om du har et aktivt medlemskab hos f.eks. FDM, Coop, Coolshop mm. - Derudover gælder prismatch og prisgaranti ikke varer, som er udsolgt online hos den pågældende butik, selvom de fortsat reklameres som værende på lager i fysisk butik. Er varen ikke tilgængelig for køb online, matcher vi derfor ikke prisen.
- Du kan benytte dig af vores prisgaranti i op til 7 dage efter, du har modtaget din vare.
- Du skal have dokumentation for den pris, du har fundet – i form af et skærmprint/screenshot.
- Varen skal være på lager hos konkurrenten.
- Varen skal være på lager hos Pixizoo.
- Varen, som du har fundet hos konkurrenten, skal være identisk med den, du har fundet hos Pixizoo, gælder også farve.
- Prisgarantien gives i forhold til danskejede webshops. Er du i tvivl, om webshoppen drives fra Danmark, kan du se om adressen og CVR-nummer er dansk.
- Ved samlet tilbud på flere varer vurderes prisgarantien ud fra den samlede værdi.
- Prisen, der sammenlignes med, skal være inklusiv levering.
- Prisgarantien kan ikke kombineres med andre tilbud/rabatkoder, der er brugt på en eksisterende ordre lagt hos os.
- Grundet administration er bagatelgrænsen for udbetaling af difference i forhold til prismatch og prisgaranti 50 kr. Mindre beløb udbetales ikke.
- Ved personligt samlet tilbud er det prismatch af det samlede tilbud og ikke ud på online prissætning af hver enkelt vare.
- På auktionspakker er det den samlede pris der gives prismatch/garanti på. Dvs. der ikke prismatches eller gives prisgaranti ned på vareniveau.
- Prisgarantien omfatter de produkter, der er tilgængelige hos konkurrenten.
Kategorier
-
-
Tilfredshedsgaranti
Kategorier
-
Pixizoo Plus
-
Din ønskeliste er med til at du kan sammenligne, overvågne eller gemme produkter til senere.
Derudover har du mulighed for at sende din ønskeliste til familie og venner pr. mail, sms eller messenger f.eks. i forbindelse med fødselsdage, jul, babyshower eller dåb.
Du har mulighed for at overvåge produkterne på din ønskeliste i den forstand, at du kan vælge at modtage en mail, så snart der sker en prisændring eller når varen er på lager igen.
Du kan direkte fra din ønskeliste vælge at lægge enkelte varer i kurven eller dem alle. Derudover kan du udvælge bestemte produkter nederst på din ønskeliste, som du kan få et uforpligtende tilbud på. Dette gøres blot ved at udfylde formularen og udvælge de ønskede produkter.
Hvordan tilføjer jeg produkter til min ønskeliste?
Under hver enkel vare eller på kategori-siderne ser du et hjerte. Klik på hjertet, og varen vil automatisk ligge sig på din ønskeliste. For at komme til din ønskeliste, skal du blot trykke på hjertet øverst i højre hjørne på hjemmesiden.
OBS!
Produkterne på din ønskeliste, vil forsvinde igen, hvis du forlader hjemmesiden, med mindre du har en kundekonto og er logget ind. Så snart du er logget ind, vil produkterne forblive på din ønskeliste. Vær opmærksom på, at produkterne der ligger på din ønskeliste, ikke er reserveret til dig. Produkterne kan derfor stadig købes af andre kunder.
Kategorier
-
-
Vilkår & handelsbetingelser
-
Generelle oplysninger
Pixizoo ApS
Søren Frichs Vej 38C
8000 Aarhus C
CVR. 43709070
Mailadresse [email protected]
Telefonnummer 88 88 74 15
Betaling
Der kan betales med:
- Dankort (Dankort/VisaDankort),
- Visa/JBC/Visa Electron,
- Danske Bank kreditkort,
- Mastercard
- MobilePay
Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Handler du for en institution, er det muligt at betale med EAN betaling. Du skal bruge EAN Nummer og Bruger ID som oftest fås ved den centrale indkøbsafdeling.
Betaling med gavekort
På pixizoo.dk kan du også betale din ordre med et gavekort. Når du ønsker at anvende et gavekort, skal du skrive din gavekortskode ind i rabatkode feltet. Vær dog opmærksom på, at vores system ikke kan registrere både en rabatkode og en gavekortskode. Så hvis du ønsker at bruge både en rabatkode og et gavekort, skal du indtaste rabatkoden i feltet ”Rabatkode” og indtaste gavekortskoden under kommentarer, så vil det blive fratrukket din ordre, når vi behandler den. Vi gør opmærksom på at leveringstiden i nogle tilfælde forlænges med én dag grundet manuel behandling.
Vær opmærksom på at Gavekort aktiveres og benyttes når du trykker Gå til Betaling. Fuldfører du ikke betalingen skal dit gavekort genaktives af kundeservice.
Rabatkoder
Hvis du ønsker at bruge en rabatkode i forbindelse med betaling af dit køb, så skal du indtaste den i feltet ”Rabatkode” og derefter trykke anvend, så vil rabatkoden blive registreret. Vær opmærksom på, at næsten alle rabatkoder giver X antal % på varernes normalpris. Varens normalpris er ikke nødvendigvis den samme som den aktuelle pris på varen, hvis varen er på tilbud på vores side. Varernes normalpris kan ses inde på varen, og i kurven- ved siden af den aktuelle tilbudspris.
Hvis den aktuelle pris giver 10 % rabat ift. normalprisen, vil en rabatkode på 20 % runde rabatten op til de 20 % som koden giver. Det betyder du som opnår 20% på normalprisen, hvis din rabatkode er på 20%. Er produktet allerede nedsat med 20 % eller mere, så gives der ikke yderligere rabat ved indtastning af en rabatkode på 20 %, selvom rabatkoden står som registeret.
Der kan kun benyttes én rabatkode pr. ordre, og de kan ikke kombineres med andre kampagner fx. 3 for 2, 4 for 3, personlige tilbud, gavekort eller auktionskøb.
Der vil altid være betingelser for hver rabatkode der naturligvis også kan spille ind på indvirkningen, fx. undtagne brands, som typisk kan være Cybex Platinum, Salta, Jungle Gym, personlige tilbud, auktionsvarer, gavekort, Cybex Priam, Cam Cam Copenhagen ol. Betingelserne kan oftest ses der hvor du har modtaget din rabatkode.
Der kan kun benyttes én rabatkode pr. ordre, og de kan ikke kombineres med andre kampagner fx. 3 for 2, 4 for 3, personlige tilbud, gavekort eller auktionskøb.
Fragt
Ved køb for under 499 kr.:
Køber du for under 499 kr., koster fragten 49 kr. ved forsendelse med GLS til pakkeshop. Ved levering med BRING (pallelevering) pålægges et fragtgebyr på 199 kr. for levering til kanststen. Tillæg kan forekomme ved levering til Bornholm og Læsøved større ordrer. Dette vil du kunne se på produktsiden.
Ønsker du at få din ordre leveret til din hjemmeadresse ved køb for under 499 kr., kan du bestille med GLS til 69 kr.
Ved køb for over 499 kr.:
Pixizoo tilbyder gratis fragt på alle ordrer over 499 kr. i hele landet til en GLS pakkeshop. Derudover tilbyder Pixizoo hjemmelevering for 19 kr. med GLS.
Leveringstid:
Bestillinger foretaget inden kl. 13 om mandages leveres som udgangspunkt 1-2 hverdage efter købet, hvis ikke andet fremgår af produktsiden. Bestillinger foretaget inden kl. 16 tirsdag-fredag leveres som udgangspunkt 1-2 hverdage efter købet. I meget travle perioder som eksempelvis Black Friday og julehandelsperioden, kan man opleve forlænget leveringstid på sine ordre, selvom varen er på lager. Du kan dog fortsat forvente at modtage den inden for højst 5-7 hverdage, hvis din vare er på lager ved bestilling.
De pågældende leveringsbetingelser for vores fragtleverandører vil til enhver tid være gældende.
Pallelevering
Har du bestilt en vare med leveringsformen ”Palle levering til kantsten” så vær opmærksom på at varen sendes i løbet af 1-3 hverdage (såfremt varen er på lager ved bestilling) og ca. 1-2 dage herefter får du en mail fra transportfirmaet ”EHB Reservation” hvor du kan bestille dato og tidsrum for leveringen. Så hold øje med din mail! Har du ikke modtaget mailen 6 hverdage efter bestilling, så kontakt kundeservice her>. Beløbet for ordren trækkes først når leveringen er aftalt med fragtfirmaet.
Pallelevering koster 199 kr.
Ved booking kan du vælge dato, samt tidsrum for leveringen. Det er desværre ikke muligt at aftale et mere præcist tidspunkt. Det er vigtigt du er hjemme til at tage imod varen. Fragtmanden har desværre ikke mulighed for at hjælpe med at bære pallen ind eller op.
Er du ikke hjemme, når pallen forsøges leveret i det aftalte tidsrum, bliver den taget med retur. En genkørsel af den vil koste 450 kr., som du vil blive faktureret.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.
Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til [email protected] eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen.
Ved uafhentede pakker fra pakkeshop, som derfor sendes retur, bliver du pålagt at betale de omkostninger, vi har ved returneringen.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for fx meget store ordrer.
Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste 69 kr.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Dette gælder også, hvis du har betalt med gavekort.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Returret:
Hos Pixizoo tilbyder vi 14 dages returret, da vi gerne vil give vores kunder muligheden for at returnere en vare, når det passer ind i hverdagen.
Her kan du læse om vores vilkår for returret.
Den udviede returret gælder alle varer, så længe:
1. Din vare er ubrugt
2. Din vare er i original emballage
3. Din vare stadig findes i vores sortiment, fx. skal tøj skal fortsat være på hjemmesiden hvis det skal kunne returneres.
OBS! Den returret gælder IKKE på reklamationserstatninger.
Vær specielt opmærksom på ved returnering af tøj: Hvis du ønsker at returnere tøj, skal det returneres i original emballage, og sko skal returneres i den originale æske. Varen må ikke have tegn på slid, pletter eller skader, eller lugte af udefrakommende dufte såsom parfumer og røg. Derudover SKAL der være mærker på tøjet, da vi ellers ikke kan sælge varen til ny modtager.
Har du købt tøj på vores auktioner er det Pr. 6/5.2021 er det kun muligt at returnere tøj auktioner samlet, altså hele den købte pakke. Der kan IKKE returneres enkeltdele fra pakken.
Har du købt auktionspakker efter 16/5.21 er det kun muligt at returnere hele auktionen samlet, altså hele den købte pakke. Der kan IKKE returneres enkeltdele fra pakken.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Du bedes ikke sende varen til os uden videre, men først kontakte os her. Så finder vi en løsning.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Transportskader
Er emballagen eller varen mod forventning beskadiget ved modtagelse, bedes du informere os hurtigst muligt og medsende et billede. Du kan kontakte os her. Vi anbefaler, at du gemmer den originale emballage, indtil du har tjekket varen, da varen ved en eventuel reklamation eller skade anbefales returneret i original emballage.
Varen sendes til:Pixizoo Aps
C/O Pakkecenternord
Loftbrovej 24
9400 Nørresundby
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet, hvis du ikke allerede har været i dialog med os om problemet.
Fejl på siden
Skulle der være fejl på hjemmesiden, herunder prisfejl, er Pixizoo ikke bundet af aftalen, hvis det måtte stå køberen klart, at der er tale om en fejl. Vi gør naturligvis vores bedste for at sikre, at de ikke forekommer, og vil rette dem hurtigst muligt. I så fald kontakter vi dig.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte [email protected]. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere ydelsen til dig. Personoplysninger videregives kun til fragtfirma, så ordren kan blive leveret.
Personoplysningerne registreres hos Pixizoo ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.Den dataansvarlige på Pixizoo.dk er Pixizoo ApS.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: [email protected].Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 10.12.2021
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:
Pixizoo ApS
Graham Bells Vej 6
8200 Aarhus N
CVR. 43709070
Mailadresse [email protected]
Telefonnummer 88 88 74 15
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
__________________________________________________________________________________
Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: _______________________________
Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________
Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 02.09.2022
Kategorier
-
-
Vareudvalg
-
Udvalg og varer
Vi har nogle skarpe og dygtige indkøbere der sørger for vi har et godt og bredt udvalg af varer i vores forskellige kategorier. Vi arbejder løbende på at tilpasse vores udvalg, så det er aktuelt og tilpasset en bred målgruppe af børn i alderen 0-14 år ????
Vi sælger som udgangspunkt kun lagervarer, eller varer med direkte levering fra vores leverandører. Har vi bekræftede leveringsdatoer/uger kan vi åbne op for presale på større varer. Dette vil altid stå oplyst inde på varen. Enkelte varer kan købes selvom de ikke er på lager, det vil stå under varen at den ikke er på lager, og et forventet leveringsestimat. Vi kan desværre ikke komme med en nøjagtig dato førend den fremgår på varekortet.
Generelle spørgsmål:
Jeg kan ikke finde en vare på jeres hjemmeside- får i den igen?
Oftest ja! Det kommer dog meget an på om det er en sæsonvare som fx meget tøj er, eller nogle brands sæson kollektioner af mønstre og farver. Dette får vi kun én levering af, så når en model eller størrelse er udsolgt, får vi desværre ikke flere på lager.
Andre varer som autostole, barnevogne, lift, regnslag osv. får vi løbende opfyldninger af. Så snart de er bekræftet vil de blive lagt til presale (større varer), ellers vil de komme online og kan købes når de er på lager. Vi kan ikke reservere varer der ikke er på lager. På nogle varer kan du skrive dig op til at modtage besked når den igen er på lager, men oftest forsvinder varen og kan ikke søges frem på hjemmesiden.
Jeg kan ikke søge udsolgte varer frem på hjemmesiden?
Korrekt. Vores hjemmeside viser kun lagervarer eller varer med presale. Varer der er udsolgte vises ikke og kan ikke søges frem. Det betyder dog ikke at den ikke kommer igen.
Er varen udsolgt eller helt udgået?
Varer der ikke er på hjemmesiden er ofte blot udsolgte og vil komme på lager igen løbende. Drejer det sig om tøj, sko eller sæson kollektioner, typisk interiør, er varen oftest udgået når der er udsolgt, da vi kun får én levering fra leverandøren.
Kan i svare mig om en vare kommer igen?
Som udgangspunkt kommer varerne igen, med mindre hele brandet/mærket er udgået. Du kan se aktuelle brands og mærker vi forhandler her>
For at give den bedste købs- og leveringsoplevelse viser og sælger vi kun varer der er på lager, eller vi har en bekræftet dato på.
Kundeservice kan som udgangspunkt ikke svare om en specifik vare kommer på lager igen.Har i varen i en anden farve?
Hvis en bestemt vare findes i flere farver, vil det oftest blive vist inde på varen under ”Andre Udgaver”- lige under prisen. Hvis der ikke vises noget, er det fordi det ikke findes, eller vi ikke har andre på lager.
Hvilket tilbehør passer til mit produkt?
Hvis vi har aktuelt tilbehør til et produkt på lager vil dette ofte blive vist længere nede på varekortet under ”Tilbehør til dette produkt”.
Jeg har en klapvogn fra Baby Jogger, og kan ikke finde rundt i tilbehøret dertil- kan i hjælpe?
Det kan også være svært, især efter de mange nye modeller (2’erne). Vi skulle gerne beskrive på hvert tilbehør om det er til en 2’er model, eller til fx bare en City Elite som så er den gamle model.
Der er nye beslag på de nye vogne derfor kan tilbehøret i de fleste tilfælde ikke bruges til begge modeller (Regnslag og insektnet undtaget)
Vi har nogle gode guides til de forskellige vogne og deres tilbehør på vores blog som du finder her>
Alt tilbehør til City Elite (gamle model) findes her>
Alt tilbehør til City Elite 2 (ny model fra 2020) findes her>Har du en anden Baby Jogger vogn, og søger tilbehør dertil, kan det hele ses her> hvor du let kan vælge din vogn og se det tilbehør der passer netop dertil!
Kan jeg forhåndsreservere en vare?
Nej. Varer er først tilgængelige når de er på lager, eller vi har åbnet op for Presale- hvilket vil fremgå på varen.
Jeg ønsker hjælp og vejledning til mit køb eller et produkt på hjemmesiden- hvor kan jeg få det?
Vi hjælper gerne med rådgivning omkring varer og du kan også få et samlet personligt tilbud. Ønsker du hjælp eller vejledning kan du kontakte os her> eller finde inspiration i vores blog univers her> Ønsker du et personligt samlet tilbud kan du få det her>
Kategorier
-
-
Tilbudsformular
Kategorier
-
Live
-
Vi sender LIVE på Facebook og du kan se tidspunkter for auktionerne her.
Vi har også SPØRG PIXIZOO hvor vores dygtige Ivalo guider og svarer på spørgsmål omkring et tema eller produkt. Se tidspunkt på linket ovenfor og følg med på de sociale medier så du ikke går glip af gode tilbud og nyttig viden!
Vi glæder os til at se dig!
Reglerne for LIVE auktionerne er som beskrevet her og/eller i selve opslaget med videoen:
Tøj:
HUSK AT LÆSE REGLERNE INDEN DU VÆGLER AT DELTAGE
Hvad gør man hvis man vil købe en auktion?
Kommenter med følgende tre ting: ”Ja tak- auktionsnummer- pris nu” eksempelvis ”ja tak 1089 600”
Vores Ja-tak robot kan ikke læse tegn så undgå komma, punktum, bindestreg eller emojis for at være sikker på, at dit bud kan læses.
Hvis du er den første der kommenter med alle fire ting rigtig, vil du modtage et link i din Facebook Messenger. Herfra kan du følge linket ind på hjemmesiden, lægge auktionen i kurven og betale. Har du vundet mere end en skal du købe dem separat.
Foretag gerne dit køb med det samme – auktionen frigives til køb for andre 30 minutter efter, at vi er færdige med at sende Liven.
Auktionerne kan KUN købes samme dag og indtil kl. 23.59. Er du ikke den ”originale” vinder af auktionen forbeholder vi os ret til at annullere din ordre hvis ikke du er den første der har gennemført købet. Så modtager du en mail omkring annullering af ordren. Hvis ordren kan gennemføres til dig, modtager du en mail med en ordrebekræftelse hvor du kan se alle varerne specificeret ud. Dette sker typisk indenfor 5 hverdage.
Når du køber en auktion, kan du IKKE tilføje flere varer til kurven
Vi giver fri fragt til nærmeste GLS-pakkeshop på Pixizoo Live med Tøj.
OBS! Det er dit eget ansvar at holde styr på hvilke auktioner du har vundet. Vi anbefaler at du skriver nummer ned, eller tager screenshot af skærmen.
Har du købt tøj på vores auktioner efter 6/5.21 er det kun muligt at returnere tøj auktioner samlet, altså hele den købte pakke. Der kan IKKE returneres enkeltdele fra pakken.
#HUSK KUN 1 PAKKE PR. ORDRE#
Interiør/KREA/Leg:
HUSK AT LÆSE REGLERNE INDEN DU VÆGLER AT DELTAGE
LIVE M. INTERIØR/LEG /UDSTYR
Populære mærker og produkter til skarpe priser! Der er et begrænset antal, så vær’ hurtig!
Vi har sammensat 20 forskellige interiør/leg-pakker til en fast lav pris. Tilbuddene gælder KUN de produkter du ser og derfor ikke i andre farver eller sammensætninger.
Pakkerne vil variere fra hver Live og du kan derfor opleve, at nogle produkter går igen i nye sammensætninger og til en ny pris. Det er kun muligt at købe de sammensætninger du ser pakkerne i dag.
Tilbuddene er kun for dig, der ser med og pakkerne kan kun købes til kl. 17:00 i dag!(12:00 hvis det er en kl.8 Live)
Det er TILLADT at stille alle de spørgsmål om produkterne, som du har lyst til
Hvordan køber man?
➡️ Skriv "JA TAK + auktionsnummer + pris"
Eksempel: JA TAK 2 129
➡️ Hvis der er flere på lager af varen, modtager du automatisk en privatbesked med et link direkte ind til varen med auktionsprisen
➡️ Tilgå linket, tilføj varen til kurven og gennemfør købet inden kl. 17:00 (12:00 for kl. 8:00 auktionen)
Produkterne på Live med Interiør er kun tilgængelige så længe lager haves
Der kan godt købes flere pakker på samme ordre, og det kan kombineres med andre varer fra hjemmesiden.
Har du købt auktionspakker efter 16/5.21 er det kun muligt at returnere hele auktionen samlet, altså hele den købte pakke. Der kan IKKE returneres enkeltdele fra pakken.
Generelle Spørgsmål:
Kan jeg bruge en rabatkode på min auktion?
Nej, rabatkoder og andre tilbud kan ikke kombineres med køb af en auktion.
Kan jeg betale med gavekort?
Ja, du udfylder blot din gavekortskode i rabatkode/gavekort feltet der er i kurven.
Kan jeg returnere varer fra en auktion?
Ja, det kan man godt, der er dog lidt anderledes regler. Man kan ikke returnere enkeltvarer, men kun hele den købte auktion, dvs hele pakken. Du kan læse alt omkring returnering lige her>
Har du købt tøj på vores auktioner efter 6/5.21 er det kun muligt at returnere tøj auktioner samlet, altså hele den købte pakke. Der kan IKKE returneres enkeltdele fra pakken.
Har du købt auktionspakker efter 16/5.21 er det kun muligt at returnere hele auktionen samlet, altså hele den købte pakke. Der kan IKKE returneres enkeltdele fra pakken.
Kan jeg komme med ønsker til pakker på auktionerne?
Ja gerne! Vi har en Facebook gruppe hvor du meget gerne må dele dine ønsker. Den hedder Pixizoo LIVE-auktioner.
Vær opmærksom på at vi på tøjpakkerne har begrænset udvalg, og kun får én levering af hver kollektion, så vi kan ikke tage varer med der er blevet udsolgte, da vi ikke får mere på lager.
Kan jeg købe tøj og sko online?
Ikke det hele, men meget af vores udvalg kan også købes direkte på hjemmesiden, dog ikke som pakketilbud. Du kan se hele udvalget af tøj og sko lige her: Tøj> Sko>
Har jeg Prismatch & prisgaranti på auktionerne?
Når du køber en auktion, enten tøj eller interiør/leg/udstyr har vi sammensat en pakkepris for varerne. Der kan derfor ikke gives hverken prismatch, eller garanti ned på vareniveau. Kun på den samlede pakke. Dvs hvis du har købt en vare i en pakke som du kan se på din faktura, koster 100kr, men på hjemmesiden står til 90kr matches denne pris ikke, da det er den samlede pakke/værdi der tages udgangspunkt i. Derimod hvis hele pakken kan købes online, eller i en anden auktion billigere indenfor 7 dage efter modtagelse af din ordre kan vi matche denne pris hvis differencen er 50kr eller derover. Øvrige regler vedr. prisgarantien gør sig også gældende, og disse kan læses her>
Kan jeg tilføje flere varer fra hjemmesiden til min auktionsordre?
Ja og nej! På vores tøjpakker er det ikke muligt at tilføje andre varer, da disse pakkes et andet sted end på vores lager. Andre varer vil blive fjernet fra ordren hvis de er tilføjet.
På interiør-/leg-/udstyrsauktionerne kan du købe flere auktioner og tilføje andre varer fra hjemmesiden.Har i nogle gange lagersalgsauktioner?
Ja, nogle gange har vi special auktioner med lagersalgsvarer. For disse kan der være specielle regler som vil fremgå af den pågældende opslag/video.
Kategorier
-
Sorry, no questions or answers found
Feel free to contact us using the form below.
Ofte stillede spørgsmål
Husk at tage billeder og gemme al emballage indtil du har været i kontakt med os. Du skal ikke sende noget retur til os med mindre dette aftales via mail.
Du skal også udfylde formularen hvis du ønsker at henvende dig omkring din 2 års reklamationsret på en vare. Du skal bruge dit ordrenummer, som du finder på din faktura, medsende billeder og evt. produktets serienummer, så hjælper vi dig hurtigst muligt med en god løsning. Kontakt os her> (Husk at svar ofte kan gå i spammappen i din mail, så vær gerne opmærksom på dette)
Vi har 14 dages returnering på alle varer, så længe de er i sortiment. Julegaver kan byttes til 15/1-23. Der kommer ikke byttemærker på, du skal blot have dit ordrenummer og email for at kunne returnere en eller flere varer.
Du kan læse mere om vores returnering her>
Har du købt tøj på vores auktioner er det Pr. 6/5.2021 er det kun muligt at returnere tøj auktioner samlet, altså hele den købte pakke. Der kan IKKE returneres enkeltdele fra pakken.
Har du købt auktionspakker efter 16/5.21 er det kun muligt at returnere hele auktionen samlet, altså hele den købte pakke. Der kan IKKE returneres enkeltdele fra pakken.
Det er desværre ikke muligt at få separate ordre sendt sammen, da de sendes direkte til pakning på vores lager, og det er derfor ikke muligt at sende dem sammen.
Vi har desværre ikke mulighed for at give besked, når vi modtager din returnering. Derfor vil du ikke modtage besked om din returnering, før den er behandlet inden for 10 hverdage efter modtagelse. Når den er behandlet, modtager du en mail. Du kan altid selv følge pakken med det track & trace nummer, du har på den, og der se, om vi har modtaget den.