• Gratis fragt ved køb over 499,- 💙
  • Lyn hurtig 1-2 dages levering 🚚
  • +30.700 Bedømmelser på Trustpilot | 4,6/5 Rating ⭐️
  • Gratis fragt ved køb over 499,- 💙
  • Lyn hurtig 1-2 dages levering 🚚
  • +30.700 Bedømmelser på Trustpilot | 4,6/5 Rating ⭐️

DIN ORDRE

Hvis du har spørgsmål til din ordre, så læs med herunder, hvor du vil finde svar på nogle af de mest stillede spørgsmål samt oplysninger på vores kundeservice team.

Hvordan kan jeg se, hvor langt min ordre er?
​​​​​​​

Når du har bestilt en ordre hos os, kan du følge den ved at logge ind på din kundekonto, hvis du var logget ind, da du bestilte ordren.

Du kan logge ind her  

Hvis du ikke var logget ind, da du lavede din bestilling, vil det ikke være muligt at følge den online, men du kan forvente at modtage ordren inden for 1-3 hverdage, efter du har bestilt, hvis alle varerne, som du bestilte, var på lager ved bestilling. Se den aktuelle forventede leveringstid under varerne.

Du får en SMS når vi går i gang med at pakke din ordre, herefter sendes den typisk indenfor 24 timer.Hvis en eller flere af de varer du bestilte, ikke var på lager på bestillingstidspunktet, vil du modtage en mail med forventede leveringsdato, når vi har fået en bekræftet dato fra vores leverandør. Det sker typisk indenfor ca. 7-14 hverdage.

Vær opmærksom på at større varer leveres til kantstenen med et special transport firma. Læs mere under levering.

Læs mere om levering her

Kan jeg ændre i min ordre, når den er bestilt?

Det er desværre ikke muligt at ændre i en ordre, når den er bestilt, hvis alle varer var på lager ved bestillingen, da ordren straks sendes til pakning på vores lager. Hvis en eller flere varer ikke var på lager, vil det være muligt at fjerne varer fra din ordre. Det kan vi hjælpe dig med, hvis du kontakter vores kundeserviceafdeling.

Kan jeg tilføje varer til min ordre?

Det er desværre ikke muligt at slå to ordre sammen, da de sendes til pakning, så snart du har bestilt. Det er ikke muligt for vores lager at finde din ordre blandet flere tusinde andre, hvilket er grunden til, at du ikke kan slå to ordre sammen og spare fragten.

Kan jeg annullere min ordre?

Hvis alle varer var på lager ved bestilling, er det ikke muligt at annullere ordren, når du har placeret den. Ordren sendes nemlig automatisk videre til pakning med det samme. Du kan altid fortryde dit køb ved at nægte modtagelse på ordren hos fragtfirmaet du har valgt.

Hvis én eller flere varer ikke er på lager, vil det være muligt at annullere ordren, såfremt du ønsker det. Vi vil også meget gerne hjælpe dig med bytte varer med andre varer, så vi kan sende din ordre afsted til dig.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Tjek gerne dit spamfilter. Vi anbefaler altid du noterer dit ordrenummer når det kommer frem på skærmen efter bestilling, så har du det hvis der skulle være sneget sig en fejl ind i din mail. Kontakt kundeservice via linket længere nede hvis mailen ikke ligger i dit spamfilter.

Jeg har spørgsmål til en kampagne eller rabatkode?

Det kan du læse meget mere om lige her>

Jeg har ikke modtaget hele min ordre?

Nogle ordrer sendes i to eller flere pakker. I den mail du har modtaget der hedder "Din ordre er på vej" kan du se antallet af pakker der er sendt til dig. Hvis der er sendt mere end én vil der være flere links du kan spore. Nogle gange ankommer de forskudt til pakkeshoppen, så tjek gerne sporingen på alle links- der kan du se pakkens aktuelle status.

Hvis alle pakker er modtaget og du fortsat mangler varer er det vigtigt du pakker alle varer op og ud, da nogle varer pakkes sammen af hensyn til miljøet. Så fx.kan stofbleer pakkes ned sammen med en puslepude ol.

Ellers kan der være sket en lagerfejl, som du ville have modtaget en mail om- eller en mennesklig pakkefejl på lageret. Hvis dette er tilfældet, så kontakt os og vi får hurtigt fundet en løsning sammen med vores lager.

Hvordan får jeg fat på kundeservice?

Find os her>

Er min pakke kommet retur?

Vi har desværre ikke mulighed for at give besked, når vi modtager din returnering. Derfor vil du ikke modtage besked om din returnering, før den er behandlet inden for 10 hverdage efter modtagelse. Når den er behandlet, modtager du en mail. Du kan altid selv følge pakken med det track & trace nummer, du har på den, og der se, om vi har modtaget den.

Kan jeg få to ordrer sendt sammen?

Det er desværre ikke muligt at få separate ordre sendt sammen, da de sendes direkte til pakning på vores lager, og det er derfor ikke muligt at sende dem sammen.

Hvad gør jeg ved en fejl/skade på min vare?


Hvis du oplever problemer med en af dine varer skal vi naturligvis finde en god løsning.

Hvis du skulle være så uheldig at der er en fejl/skade på en modtagen vare skal du udfylde vores reklamations formular, som du finder lige her>

Husk at tage billeder og gemme al emballage indtil du har været i kontakt med os. Du skal ikke sende noget retur til os med mindre dette aftales via mail.

Du skal også udfylde formularen hvis du ønsker at henvende dig omkring din 2 års reklamationsret på en vare. Du skal bruge dit ordrenummer, som du finder på din faktura, medsende billeder og evt. produktets serienummer, så hjælper vi dig hurtigst muligt med en god løsning. Kontakt os her> (Husk at svar ofte kan gå i spammappen i din mail, så vær gerne opmærksom på dette)